![]() |
adiunkt w jednostce Instytut Filmu, Mediów i Sztuk Audiowizualnych
|

dr
Joanna Pigulak
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
środy, 12.00-13.30 (I i II środa miesiąca), 13.00-14.30 (III i IV środa miesiąca), s. 422
Zainteresowania
gry wideo, narracje w grach wideo, zależności między filmem i grami wideo, technologie digitalne, film współczesny, sztuka cyfrowa
Koordynowane przedmioty
2018/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Z zagadnień zależności między filmem i grami wideo 03-GFZ-22FKMDM
2018/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM
2018/SZ - Zajęcia warsztatowe 03-F-ZW
2019/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Z zagadnień zależności między filmem i grami wideo 03-GFZ-22FKMDM
2019/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM
2019/SL - Mistrzowie kina: Język filmowy François Truffaut 03-JFF-12FKMDM
2019/SZ - Kino ostatniej dekady 03-KOD-11FKMDL
2019/SZ - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-21FKMDL
2020/SL - Konwencje przedstawieniowe w filmie i innych mediach: Realizm w grach wideo 03-RGW-12FKMDM
2020/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Wykorzystanie środków filmowego wyrazu w grach wideo 03-GFW-22FKMDM
2020/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM
2020/SL - Mistrzowie kina: Język filmowy François Truffaut 03-JFF-12FKMDM
2020/SL - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-22FKMDL
2020/SZ - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-21FKMDL
2021/SL - Konwencje przedstawieniowe w filmie i innych mediach: Realizm w grach wideo 03-RGW-12FKMDM
2021/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Wykorzystanie środków filmowego wyrazu w grach wideo 03-GFW-22FKMDM
2021/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM
2021/SL - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-22FKMDL
2021/SZ - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-21FKMDL
2021/SZ - Postać w literaturze, filmie i grach 03-LFG-11GRDL
2021/SZ - Wstęp do badań groznawczych 03-WBG-11GRDL-E
2022/SL - Analiza gier wideo 03-AGW-12GRDL
2022/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM
2022/SL - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-22FKMDL
2022/SZ - Gatunki w filmie i grach 03-GFG-21GRDL
2022/SZ - Krytyka i publicystyka gier wideo 03-KPGW-21GRDL
2022/SZ - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-21FKMDL
2022/SZ - Postać w literaturze, filmie i grach 03-LFG-11GRDL
2022/SZ - Wstęp do badań groznawczych 03-WBG-11GRDL-E
2023/SL - Krytyka i publicystyka gier wideo 03-KPGW-22GRDL
2023/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM
2023/SL - Narracje w filmie fabularnym 03-NFF-22FKMDL
2024/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM
2024/SZ - Gatunki w filmie i grach 03-S1GRO03-P01633
2024/SZ - Grywalizacja: gry w kontekstach pozaludycznych 03-GGK-31GRDL
2024/SZ - Postać w literaturze, filmie i grach 03-S1GRO01-P01621
2024/SZ - Wstęp do badań groznawczych 03-S1GRO01-P01619
2025/SL - Analiza gier wideo 03-S1GRO02-P01617
2025/SL - W kręgu adaptacji: literatura-film-gry wideo 03-S1GRO02-P01624
Prowadzone przedmioty
2018/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Z zagadnień zależności między filmem i grami wideo 03-GFZ-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Z zagadnień zależności między filmem i grami wideo 03-GFZ-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/SL - Konwencje przedstawieniowe w filmie i innych mediach: Realizm w grach wideo 03-RGW-12FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Wykorzystanie środków filmowego wyrazu w grach wideo 03-GFW-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/SL - Konwencje przedstawieniowe w filmie i innych mediach: Realizm w grach wideo 03-RGW-12FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/SL - Kultura rozrywki: Gra w film. Wykorzystanie środków filmowego wyrazu w grach wideo 03-GFW-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022 - Opieka nad realizacją indywidualnego planu badawczego doktoranta 5606-OPNAUK:
Seminarium (grupa 81)
2021/SZ - Narrative and Semiological Models Film, Media and Video Games 03-F-NSM:
Konwersatorium (grupa 1)
2022/SL - Konwencje przedstawieniowe w filmie i innych mediach: Realizm w grach wideo 03-RGW-12FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023 - Opieka nad realizacją indywidualnego planu badawczego doktoranta 5606-OPNAUK:
Seminarium (grupa 82)
2023/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023/SL - Xamk University course on Introduction to Video Games Creation 03-F-XUI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023/2024 - Opieka nad realizacją indywidualnego planu badawczego doktoranta 5606-OPNAUK:
Seminarium (grupa 69)
2024/SL - Kultura rozrywki: Między widzem a użytkownikiem. Immersja w przestrzeni cyfrowej 03-WUI-22FKMDM:
Ćwiczenia (grupa 1)