Seminarium licencjackie [09-SLSIN-11]
Semestr letni 2021/2022
Seminarium,
grupa nr 2
Moodle ID: 379571_2
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [09-SLSIN-11] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/2022 [2022/SL]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 6 |
Limit miejsc: | 9 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Maria Kurpaska |
Literatura: |
Adekwatna dla tematów przygotowywanych prac licencjackich Adam Wolański 2008. Edycja tekstów. Porady praktyczne. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN. Arkadiusz Dudziak i Agnieszka Żejmo 2008. Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów Warszawa: Wydawnictwo Difin. |
Zakres tematów: |
Językoznawstwo chińskie |
Metody dydaktyczne: |
Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień Wykład konwersatoryjny Dyskusja Metoda badawcza (dociekania naukowego) |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody oceniania: Egzamin ustny Prezentacja multimedialna Praca pisemna Praca dyplomowa Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0): bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z językoznawstwem chińskim, (w ujęciu historycznym, jak i współcześnie), uzupełniana na bieżąco wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, wysoka świadomość roli badań nad językiem chińskim; dobry plus (+db; 4,5): jak wyżej, z nieznacznymi niedociągnięciami; dobry (db; 4,0): możliwy szerszy zakres niedociągnięć: słabsza orientacja w teorii językoznawstwa chińskiego oraz znajomość zagadnień związanych ze strukturą języka chińskiego; dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca znajomość zagadnień związanych ze strukturą języka chińskiego; zadowalająca orientacja w teorii językoznawstwa chińskiego, wybiórcza wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, zadowalająca świadomość roli badań nad językiem chińskim; dostateczny (dst; 3,0): zadawalająca znajomość zagadnień w teorii językoznawstwa chińskiego historii i obecnym stanie języka chińskiego, mała wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, słaba świadomość roli badań nad językiem chińskim; niedostateczny (ndst; 2,0): niezadawalająca znajomość zagadnień związanych ze strukturą języka chińskiego; niezadowalająca orientacja w teorii językoznawstwa chińskiego, niezadawalająca wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, niezadawalająca świadomość roli badań nad językiem chińskim. |
Uwagi: |
dr M. Kurpaska |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.