Seminarium licencjackie [09-SLSIN-11]
Semestr letni 2021/2022
Seminarium,
grupa nr 1
Moodle ID: 379571_1
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [09-SLSIN-11] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/2022 [2022/SL]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 9 |
Limit miejsc: | 9 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Kamil Burkiewicz |
Literatura: |
Dudziak, Arkadiusz [&] Agnieszka Żejmo 2008. Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów. Warszawa: Wydawnictwo Difin. Zenderowski, Jarosław 2018. Technika pisania prac magisterskich i licencjackich. Warszawa: CeDeWu. |
Zakres tematów: |
Językoznawstwo chińskie |
Metody dydaktyczne: |
Wykład konwersatoryjny Dyskusja Praca z tekstem Praca w grupach |
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin ustny Praca dyplomowa Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0): bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z językoznawstwem chińskim i wysoka świadomość roli badań nad językiem chińskim, bardzo wysoka jakość napisanej pracy licencjackiej, wykazująca pełne osiągnięcie efektów uczenia się dla przedmiotu dobry plus (+db; 4,5): jak wyżej, z nieznacznymi niedociągnięciami dobry (db; 4,0): szerszy zakres niedociągnięć, słabsza, ale wciąż dobra znajomość zagadnień związanych z językoznawstwem chińskim i świadomość roli badań nad językiem chińskim, dobra jakość napisanej pracy licencjackiej, wykazująca satysfakcjonujące osiągnięcie efektów uczenia się dla przedmiotu dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca, miejscami dostateczna znajomość zagadnień związanych z językoznawstwem chińskim i dostateczna świadomość roli badań nad językiem chińskim, zadowalająca jakość napisanej pracy licencjackiej, wykazująca zadowalające osiągnięcie efektów uczenia się dla przedmiotu dostateczny (dst; 3,0): dostateczna orientacja w zagadnieniach związanych z językoznawstwem chińskim, dostateczna świadomość roli badań nad językiem chińskim, dostateczna jakość napisanej pracy licencjackiej, wykazująca dostateczne osiągnięcie efektów uczenia się dla przedmiotu niedostateczny (ndst; 2,0): niedostateczna orientacja w zagadnieniach związanych z językoznawstwem chińskim, niedostateczna świadomość roli badań nad językiem chińskim, niedostateczna jakość napisanej pracy licencjackiej, wykazująca niedostateczne osiągnięcie efektów uczenia się dla przedmiotu |
Uwagi: |
dr K. Burkiewicz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.