profesor uczelni w jednostce Pracownia Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych
|
prof. UAM dr hab.
Jacek Pyżalski
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2018/SZ - Budowanie środowiska wspierającego 11-BSW-3LOGO-s
2019/SL - Relacje rówieśnicze dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 11-RW-2WS-s
2019/SZ - Budowanie środowiska wspierającego 11-BSW-3LOGO-s
2019/SZ - Seminarium magisterskie 11-SM18-34-s
2020/SL - Relacje rówieśnicze dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 11-RW-2WS-s
2020/SL - Seminarium magisterskie 11-SM18-44-s
2020/SZ - Budowanie środowiska wspierającego 11-BSW-3LOGO-s
2021/SL - Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-DP-2TP-s
2021/SZ - Seminarium licencjackie 11-SL71-12-s
2021/SZ - Seminarium magisterskie 11-SM18-14-s
2021/SZ - Seminarium magisterskie 11-SM18-34-s
2022/SL - Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-DP-2TP-s
2022/SL - Seminarium magisterskie 11-SM18-44-s
2022/SZ - Profilaktyka przemocy rówieśniczej 11-PPR-4TP-s
2022/SZ - Seminarium magisterskie 11-SM18-34-s
2022/SZ - Strategie wychowawcze w kontekście budowania zespołu klasowego w edukacji włączającej 11-T9-p
2023/SL - Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-DP-2TP-s
2023/SL - Seminarium magisterskie 11-SM18-44-s
2023/SZ - Budowanie właściwych relacji w grupie zróżnicowanej - tworzenie programów wychowawczych 11-BWR1-5PS-s
2023/SZ - Profilaktyka przemocy rówieśniczej 11-PPR-4TP-s
2023/SZ - Zachowania ryzykowne online 11-ZR-5TP-s
2024/SL - Budowanie właściwych relacji w grupie zróżnicowanej - tworzenie programów wychowawczych 11-BWR2-5PS-s
Prowadzone przedmioty
2018/SL - Interwencja kryzysowa w sytuacjach ryzykownych on-line 11-IKSR-11-s:
Konwersatorium (grupa 1)
2018/SL - Motywowanie w rozwoju i kształtowaniu kompetencji komunikacyjnych 11-MOT-3LOGO-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2018/SZ - Budowanie środowiska wspierającego 11-BSW-3LOGO-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2019/SL - Interwencja kryzysowa w sytuacjach ryzykownych on-line 11-IKSR-11-s:
Konwersatorium (grupa 1)
2019/SL - Motywowanie w rozwoju i kształtowaniu kompetencji komunikacyjnych 11-MOT-3LOGO-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2019/SL - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami 11-PER-2W-pw-s:
Wykład (grupa 3)
2019/SL - Relacje rówieśnicze dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 11-RW-2WS-s:
Wykład (grupa 1)
2019/SZ - Budowanie środowiska wspierającego 11-BSW-3LOGO-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2020/SL - Motywowanie w rozwoju i kształtowaniu kompetencji komunikacyjnych 11-MOT-3LOGO-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2020/SL - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami 11-PER-2W-pw-s:
Wykład (grupa 3)
2020/SL - Relacje rówieśnicze dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 11-RW-2WS-s:
Wykład (grupa 1)
2020/SZ - Budowanie środowiska wspierającego 11-BSW-3LOGO-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021/SL - Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-DP-2TP-s:
Wykład (grupa 1)
2021/SL - Motywowanie w rozwoju i kształtowaniu kompetencji komunikacyjnych 11-MOT-3LOGO-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021/SL - Teoretyczne aspekty trudności w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-TAT-2TP-s:
Wykład (grupa 1)
2021/2022 - Opieka nad realizacją indywidualnego planu badawczego doktoranta (doktoranci 2021-2025) 5604-DS-OPNAUK3:
Seminarium (grupa 27)
2022/SL - Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-DP-2TP-s:
Wykład (grupa 1)
2022/SL - Podstawy tworzenia indywidulanych programów wsparcia ucznia w edukacji włączającej 11-PTIP-3PS-s:
Konwersatorium (grupa 3)
2022/SL - Teoretyczne aspekty trudności w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-TAT-2TP-s:
Wykład (grupa 1)
2022/2023 - Opieka nad realizacją indywidualnego planu badawczego doktoranta (doktoranci 2021-2025) 5604-DS-OPNAUK3:
Seminarium (grupa 24)
2023/SL - Aspekty społeczne i prawne; bezpieczeństwo 11-Y5-p:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/SL - Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-DP-2TP-s:
Wykład (grupa 1)
2023/SL - Dziecko/uczeń z zaburzeniami zachowania i emocji w edukacji włączającej 11-DUZZ-3PS-n:
Konwersatorium (grupa 1)
2023/SL - Dziecko/uczeń z zaburzeniami zachowania i emocji w edukacji włączającej 11-DUZZ-3PS-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Konwersatorium (grupa 4)
2023/SL - Teoretyczne aspekty trudności w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-TAT-2TP-s:
Wykład (grupa 1)
2023/2024 - Opieka nad realizacją indywidualnego planu badawczego doktoranta (doktoranci 2021-2025) 5604-DS-OPNAUK3:
Seminarium (grupa 22)
2023/SZ - Budowanie właściwych relacji w grupie zróżnicowanej - tworzenie programów wychowawczych 11-BWR1-5PS-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 3)
2024/SL - Budowanie właściwych relacji w grupie zróżnicowanej - tworzenie programów wychowawczych 11-BWR2-5PS-s:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 3)
2024/SL - Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym 11-DP-2TP-s:
Wykład (grupa 1)
2024/SL - Dziecko/uczeń z zaburzeniami zachowania i emocji w edukacji włączającej 11-DUZZ-3PS-n:
Konwersatorium (grupa 1)