![]() |
profesor uczelni w jednostce Zakład Fizjologii Roślin
|

prof. UAM dr hab.
Władysław Polcyn
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Zainteresowania
Molekularna i fizjologiczna ocena wpływu mikoryzy arbuskularnej (>80% roślin naczyniowych korzysta z tej formy symbiozy) na efektywność asymilacyjną roślin uprawnych, poddanych suszy. Badania obejmują analizę ekspresji akwaporyn i enzymów metabolizmu azotowego korzeni i liści, w odniesieniu do standardowych parametrów homeostazy fizjologicznej, takich jak: potencjał wody, aktywność fotosyntetyczna,indeks wykorzystania azotu, indykatory stresu oksydacyjnego, mechanizmy osmoregulacyjne.
Koordynowane przedmioty
2018/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW
2018/2019 - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-Z
2018/SZ - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-PRZYGZAW-BT3
2019/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW
2019/2020 - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL-Z
2019/2020 - Niepewne granice w koncepcjach biologicznych 01-PHD-BIOLKONC
2019/2020 - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-Z
2019/SZ - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-PRZYGZAW-BT3
2020/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW
2020/2021 - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL-Z
2020/2021 - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-Z
2020/SZ - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-PRZYGZAW-BT3
2021/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW
2021/2022 - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL-Z
2021/2022 - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ-Z
2021/2022 - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-Z
2021/SZ - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-PRZYGZAW-BT3
2022/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW
2022/SL - Życie - czym jest i skąd się wzięło? Niepewne granice w koncepcjach biologicznych 01-ZYCIE-MON
2022/2023 - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL-Z
2022/2023 - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ-Z
2022/2023 - Diagnostics tools to monitor physiological status of plants under abiotic stress conditions (short course)_specialist 5602-DS-ENG-TOOLs
2022/2023 - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-Z
2022/SZ - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-PRZYGZAW-BT3
2023/SL - Niepewne granice w koncepcjach biologicznych 01-W-NIEPEGRAN
2023/2024 - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL-Z
2023/2024 - Diagnostics tools to monitor physiological status of plants under abiotic stress conditions (short course)_specialist 5602-DS-ENG-TOOLs
2023/2024 - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-Z
Prowadzone przedmioty
2018/SL - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 10)
2018/2019 - Diagnostyka kondycji roślin w warunkach stresu 01-PHD-DIAKON:
Konwersatorium (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 1)
2018/SZ - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2), Seminarium (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2019/SL - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 5), Zajęcia laboratoryjne (grupa 8)
2019/2020 - Diagnostyka kondycji roślin w warunkach stresu 01-PHD-DIAKON:
Konwersatorium (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 1)
2019/2020 - Diagnostyka kondycji roślin w warunkach stresu (zajęcia specjalistyczne) 5602-DS-DIAKON:
Konwersatorium (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 1)
2019/2020 - Niepewne granice w koncepcjach biologicznych 01-PHD-BIOLKONC:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/SZ - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2), Seminarium (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2020/SL - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 6)
2020/SZ - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2021/SZ - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Mentoring- WILK 01-MENTOR-2:
Tutorial (grupa 19)
2022/SL - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 6), Zajęcia laboratoryjne (grupa 10)
2022/SL - Życie - czym jest i skąd się wzięło? Niepewne granice w koncepcjach biologicznych 01-ZYCIE-MON:
Wykład (grupa 1)
2022/2023 - Diagnostics tools to monitor physiological status of plants under abiotic stress conditions (short course)_specialist 5602-DS-ENG-TOOLs:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Seminarium (grupa 1)
2022/SZ - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Mentoring- WILK 01-MENTOR-2:
Tutorial (grupa 1)
2022/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Tutoring - KRAB 01-TUTORIN-K:
Tutorial (grupa 14)
2023/SL - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 4)
2023/SZ - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Mentoring- WILK 01-MENTOR-2:
Tutorial (grupa 2)
2023/SZ - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-PRZYGZAW-BT3:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2024/SL - Budowa i fizjologia roślin 01-ROSBUDFIZ:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 3)
2024/SZ - Biologia interakcji 01-N-INERBIOL:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Mentoring- WILK 01-MENTOR-2:
Tutorial (grupa 2)