Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
AKTUALNOŚCI KATALOG MÓJ USOSWEB DLA STUDENTÓW DLA PRACOWNIKÓW MODUŁY DODATKOWE
ostatnia migracja danych: ok. 7 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 2 dni temu

UAM

Witamy w serwisie USOSweb Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Strona przeznaczona jest dla studentów i pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Korzystanie z systemu należy rozpocząć poprzez wprowadzenie loginu i hasła.



Należy pamiętać, że hasło do systemu jest hasłem identycznym dla wszystkich usług na UAM (skrzynka pocztowa, USOSweb, dostęp do Eduroam) w związku z tym zmiana hasła możliwa jest tylko z jednego miejsca - Panelu sterowania AMU-NET. W przypadku gdy zapomnisz hasła prosimy o kontakt z odpowiednim dziekanatem.

Przypominamy także, że codziennie o godzinie 1.00 rozpoczyna się synchronizacja danych z główną bazą uniwersytecką USOS - w czasie jej trwania system jest niedostępny! Należy pamiętać, że informacje wprowadzone danego dnia widoczne są w systemie UsosWeb dopiero po migracji danych.

Zmiana wersji USOS

W dniu 30 sierpnia 2016 (wtorek) od godziny 14.00 do godziny 00.00 będą prowadzone prace związane z aktualizacją systemu USOS. W tym czasie systemy USOS, USOSweb, APD, OSA nie będą dostępne dla użytkowników.
Przepraszamy za utrudnienia wynikające z prowadzonych prac.

 

ANKIETA STUDENCKA OCENIAJĄCA SYSTEM POMOCY MATERIALNEJ NA UAM

Szanowni Studenci,

zwracamy się do Was z prośbą o wypełnienie krótkiej i anonimowej ankiety dotyczącej systemu pomocy materialnej i socjalnej funkcjonującej na naszym Uniwersytecie.

Odpowiedzi na pytania pozwolą nam zapoznać się z Waszą opinią na temat tego jak funkcjonuje obecnie system pomocy materialnej, ponadto pozwolą nam one wyciągnąć odpowiednie dalsze konsekwencje mające na celu udoskonalenie i poprawę poszczególnych procedur jak i całego systemu przyznawania pomocy materialnej.

Pamiętajcie! Wasz głos ma znaczenie. Liczymy na Was i prosimy o rzeczowe i szczere odpowiedzi, ankieta jest w pełni anonimowa!

Ze studenckim pozdrowieniem,
Parlament Samorządu Studentów UAM

Link do ankiety: Ankieta studencka oceniająca system pomocy materialnej na UAM.

Lista wydziałowych koordynatorów ds. systemu USOSweb

W dziale "KONTAKT" (menu po lewej stronie) umieszczona została lista osób, pełniących obowiązki wydziałowych koordynatorów do spraw systemu USOSweb. Osoby te służą pomocą zarówno studentom, jak i pracownikom UAM. Można się do nich zwracać po pomoc w takich sprawach jak:
  • pomoc w obsłudze systemu,
  • problemy związane z dostępem do serwisu USOSweb (przede wszystkim zmiana hasła studentom itp... - zmianami haseł kont pracowniczych zajmuje się Centrum Informatyczne),
  • problemy związane z rejestracjami na przedmioty/egzaminy,
  • problemy związane z płatnościami
i wiele innych. Wydziałowi koordynatorzy są najlepiej zorientowani w poszczególnych aspektach systemu USOSweb (takich jak rejestracje itp...) na swoim wydziale, dlatego zachęcamy, by właśnie do nich zgłaszać się ze swoimi problemami. Oczywiście problemy techniczne, ściśle związane z prawidłowym funkcjonowaniem serwisu, prosimy kierować do Centrum Informatycznego UAM, pod adresem usosweb@amu.edu.pl .
Życzymy udanego korzystania z serwisu USOSweb!

Komunikat Biblioteki Uniwersyteckiej

Zapisz się do Biblioteki / Aktywuj konto biblioteczne, nie wychodząc z domu...

Drodzy Studenci,

specjalnie dla Was Biblioteka Uniwersytecka uruchomiła od 15 września 2014 r. pierwszą w Polsce usługę zdalnej aktywacji konta bibliotecznego. Usługa ta obejmuje zapis bądź aktualizację konta na nowy rok akademicki 2014/2015.

Dzięki niej – w błyskawiczny sposób, bez zbędnych formalności i konieczności przychodzenia do wypożyczalni Biblioteki Uniwersyteckiej lub własnej biblioteki wydziałowej – dokonacie zapisu lub przedłużenia ważności konta.

Po kilku minutach uzyskacie dostęp do zasobów bibliotek wszystkich wydziałów UAM oraz elektronicznych usług bibliotecznych. Przypominamy, że koszt aktywacji konta to 12 zł. Wpłaty można dokonać za pośrednictwem bankowości elektronicznej, karty płatniczej bądź przelewu pocztowego.

LINK DO APLIKACJI: ZAPISZ SIĘ /AKTYWUJ KONTO ONLINE.

W przypadku pojawienia się pytań lub wątpliwości zapraszamy do skorzystania z platformy ASK A LIBRARIAN.

Pozdrawiamy serdecznie
Biblioteka Uniwersytecka

ERASMUS - Informacja

Uwaga studenci wyjeżdżający w ramach programu ERASMUS !
Załączamy instrukcję przygotowania porozumienia o programie zajęć (Learning agreement). Prosimy wszystkich studentów wyjeżdżających o zapoznanie się z nią.
POBIERZ