Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: 1 godz. 13 min. temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 12 dni temu

UAM

Witamy w serwisie USOSweb Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Strona przeznaczona jest dla studentów i pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Korzystanie z systemu należy rozpocząć poprzez wprowadzenie loginu i hasła.



Należy pamiętać, że hasło do systemu jest hasłem identycznym dla wszystkich usług na UAM (skrzynka pocztowa, USOSweb, dostęp do Eduroam) w związku z tym zmiana hasła możliwa jest tylko z jednego miejsca - Panelu sterowania AMU-NET. W przypadku gdy zapomnisz hasła prosimy o kontakt z odpowiednim dziekanatem.

Przypominamy także, że codziennie o godzinie 1.00 rozpoczyna się synchronizacja danych z główną bazą uniwersytecką USOS - w czasie jej trwania system jest niedostępny! Należy pamiętać, że informacje wprowadzone danego dnia widoczne są w systemie UsosWeb dopiero po migracji danych.

GŁOSOWANIE NA NAJLEPSZEGO DYDAKTYKA ROKU

Rusza kolejna edycja konkursu "Praeceptor Laureatus". Jest to konkurs na najlepszego dydaktyka UAM. Laureaci zostaną wyłonieni przez studentów w głosowaniu internetowym w serwisie USOSweb.

Nagroda przyznana w tym roku trafi do rąk jednego dydaktyka każdego z wydziałów (oraz IKE).

Głosować można na pracowników, którzy zostali nominowani do Nagrody na podstawie najwyższych ocen uzyskanych w ankietach studenckich w minionym roku akademickim.

Głosowanie odbywać się będzie w serwisie USOSweb (zakładka Dla Wszystkich, Moduł Wybory) w terminie 7-15 maja 2018 roku.

Zapraszamy do głosowania! Głosuj na najlepszego dydaktyka ze swojego wydziału!

Nagroda Praeceptor Laureatus została ustanowiona przez JM Rektora prof. UAM dr. hab. Andrzeja Lesickiego w marcu 2017 roku. Nagrody przyznawane są co roku.

Zasady przyznawania nagrody zawarte są w Regulaminie.

DNI MOBILNOŚCI

Nadchodzi czas jeszcze większej integracji!

Przed nami DNI MOBILNOŚCI!

9.05-12.05 widzimy się w różnych przestrzeniach miasta - kampus Morasko podczas Wielkiego Grillowania, DS Jowita oraz w niesamowite Pika-Pika. Będzie to tydzień niesamowitych wrażeń dla wszystkich studentów oraz młodzieży szkolnej.

Nasz rozkład jazdy:

Więcej informacji: https://web.facebook.com/events/165264774158734/

Jeśli lubisz poznawać nowe kultury i ludzi, jesteś otwarty czy może planujesz swojego erasmusa to nie może Cię zabraknąć!

9 edycja Badania Jakości Kształcenia

W terminie od 30 kwietnia do 30 czerwca 2018 r. każdy pracownik dydaktyczny, naukowo-dydaktyczny, doktorant, student studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz słuchacz studiów podyplomowych może wypełnić anonimową ankietę na stronie usosweb.amu.edu.pl i tym samym włączyć się w działania na rzecz jakości kształcenia.

Ankiety przeprowadzane są za pomocą narzędzia ankietowego Ankieter. Do ankiety można dotrzeć poprzez baner wyświetlany użytkownikowi w systemie USOSweb lub bezpośrednio poprzez stronę Ankietera (ankieter.amu.edu.pl). Ankieta jest w 100% anonimowa - po zatwierdzeniu (wysłaniu) wypełnionej ankiety, powiązanie między zalogowanym użytkownikiem, a udzielonymi przez niego odpowiedziami nie jest nigdzie zapamiętywane.

Wszystkie raporty – szczegółowe dla kolejnych edycji badania, a także opracowania porównawcze znajdują się na stronie www.brjk.amu.edu.pl.

Zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu!

Rada ds. Jakości Kształcenia

Dobrowolne ubezpieczenie NNW dla studentów

Szanowni Studenci,

Informujemy, że w porozumieniu z UAM firma InterRisk TU S.A. przygotowała specjalną ofertę dobrowolnego ubezpieczenia NNW dla studentów UAM na okres od 1 X 2017 r. do 30 IX 2018 r.

Wysokość składki na ubezpieczenie wynosi 48 zł jednorazowa opłata na cały okres ubezpieczenia.

Zapoznanie się z ofertą ubezpieczenia oraz dokonanie zakupu ubezpieczenia możliwe jest poprzez:

  1. wejście na stronę: https://klient.interrisk.pl/EduPlusOnline
  2. wprowadzenie kodu: dhhq7

Więcej informacji znajduje się w załączniku.

Dział Nauczania
Poznań, 2 października 2017 r.

FAKULTET Muzyka chóralna

Serdecznie zapraszamy Studentów I i II stopnia wszystkich kierunków na FAKULTET Muzyka chóralna

Ogólnouniwersytecki przedmiot fakultatywny Muzyka Chóralna to propozycja dla studentów w ramach przedmiotów do wyb oru. Prowadzony jest on w ramach działalności Chóru Kameralnego UAM. Studenci nabywają umiejętności operowania głose m, poznają literaturę muzyczną, pracują w grupie.

Przedmiot prowadzony jest w języku polskim, ale w chórze mówimy po angielsku, niemiecku, hiszpańsku, rosyjsku, ukr aińsku, węgiersku. Możliwy jest więc udział studentów zagranicznych.

Więcej informacji dostępnych w dziale aktualności.

UWAGA! DOKTORANCI - drugiego i wyższych lat studiów!

Informujemy, że do 14 czerwca br. należy składać elektroniczne wnioski o dofinansowanie w ramach ZFŚS. Stosowne wnioski można wygenerować w systemie AmuDok (https://amudok.amu.edu.pl). Logowanie to tego serwisu odbywa się nieco inaczej niż do USOSweb, gdyż jako nazwę użytkownika należy podać login. Login to początkowa część konta pocztowego np. jeśli konto to xxyyzz@amu.edu.pl, to loginem jest xxyyzz.

Uwaga! Alias postaci Imię.Nazwisko z adresu mailowego Imię.Nazwisko@amu.edu.pl nie jest loginem!
Właściwy adres pocztowy z loginem widoczny jest po zalogowaniu do poczty pracowniczej https://rc.amu.edu.pl w prawym górnym rogu.

Lista wydziałowych koordynatorów ds. systemu USOSweb

W dziale "KONTAKT" (menu po lewej stronie) umieszczona została lista osób, pełniących obowiązki wydziałowych koordynatorów do spraw systemu USOSweb. Osoby te służą pomocą zarówno studentom, jak i pracownikom UAM. Można się do nich zwracać po pomoc w takich sprawach jak:
  • pomoc w obsłudze systemu,
  • problemy związane z dostępem do serwisu USOSweb (przede wszystkim zmiana hasła studentom itp... - zmianami haseł kont pracowniczych zajmuje się Centrum Informatyczne),
  • problemy związane z rejestracjami na przedmioty/egzaminy,
  • problemy związane z płatnościami
i wiele innych. Wydziałowi koordynatorzy są najlepiej zorientowani w poszczególnych aspektach systemu USOSweb (takich jak rejestracje itp...) na swoim wydziale, dlatego zachęcamy, by właśnie do nich zgłaszać się ze swoimi problemami. Oczywiście problemy techniczne, ściśle związane z prawidłowym funkcjonowaniem serwisu, prosimy kierować do Centrum Informatycznego UAM, pod adresem usosweb@amu.edu.pl .
Życzymy udanego korzystania z serwisu USOSweb!