Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 20 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 6 dni temu

UAM

Witamy w serwisie USOSweb Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Strona przeznaczona jest dla studentów i pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Korzystanie z systemu należy rozpocząć poprzez wprowadzenie loginu i hasła.



Należy pamiętać, że hasło do systemu jest hasłem identycznym dla wszystkich usług na UAM (skrzynka pocztowa, USOSweb, dostęp do Eduroam) w związku z tym zmiana hasła możliwa jest tylko z jednego miejsca - Panelu sterowania AMU-NET. W przypadku gdy zapomnisz hasła prosimy o kontakt z odpowiednim dziekanatem.

Przypominamy także, że codziennie o godzinie 1.00 rozpoczyna się synchronizacja danych z główną bazą uniwersytecką USOS - w czasie jej trwania system jest niedostępny! Należy pamiętać, że informacje wprowadzone danego dnia widoczne są w systemie UsosWeb dopiero po migracji danych.

Przerwa w dostępie do systemów

Szanowni Państwo,
w związku z awarią zasilania serwerowni głównej Centrum Informatycznego (będącej następstwem zerwania linii energetycznej) i potrzebą dokonania jego naprawy, w najbliższy weekend (23 i 24 marca 2019 roku) niedostępne będą:

  • poczta elektroniczna (wszystkie listy email, które w tym czasie zostaną wysłane do skrzynek UAM zostaną skolejkowane, w efekcie czego żaden list nie zostanie utracony),
  • strony WWW (strona główna UAM, strony prywatne i jednostek utrzymywane na platformie hostingowej),
  • system USOS,
  • system USOSweb,
  • Archiwum Prac Dyplomowych (APD),
  • Otwarty System Antyplagiatowy (OSA),
  • systemy Axapta 3.0, Ax2012, hurtownia danych, AmuRap, Uczelniany System Kart Pracy (USKP), Uniwersytecki System Premiowy (USP), system obsługi preliminarzy,
  • panel użytkownika,
  • platforma e-learningowa,
  • platforma hostingowa,
  • licencjonowane bazy danych,
  • czasopisma i książki elektroniczne,
  • repozytorium AMUR,
  • system AMUCloud,
  • system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD),
  • system Ochrony Danych Osobowych (ODO),

W budynkach dydaktycznych możliwy będzie dostęp przewodowy do Internetu oraz działać będzie system telefoniczny. Dostępu do Internetu nie będzie w domach studenckich.

Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

Z poważaniem

prof. UAM dr hab. Marek Nawrocki
Prorektor ds. informatyzacji i współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym

Aplikacja Mobilny USOS UAM

Informujemy, że w sklepie Google Play została udostępniona pierwsza wersja aplikacji Mobilny USOS UAM. Zapraszamy do pobierania.

Dobrowolne ubezpieczenie NNW dla studentów

Szanowni Studenci,

Informujemy, że w porozumieniu z UAM firma InterRisk TU S.A. przygotowała specjalną ofertę dobrowolnego ubezpieczenia NNW dla studentów UAM na okres od 1 X 2018 r. do 30 IX 2019 r.

Wysokość składki na ubezpieczenie wynosi 45 zł - jednorazowa opłata na cały okres ubezpieczenia.

Zapoznanie się z ofertą ubezpieczenia oraz dokonanie zakupu ubezpieczenia możliwe jest poprzez:

  1. wejście na stronę: https://klient.interrisk.pl/EduPlusOnline
  2. wprowadzenie kodu: z68el

lub

  1. zeskanowanie poniższego kodu QR

Więcej informacji znajduje się w załączniku.

Dział Nauczania
Poznań, 2 października 2018 r.

FAKULTET Muzyka chóralna

Serdecznie zapraszamy Studentów I i II stopnia wszystkich kierunków na FAKULTET Muzyka chóralna

Ogólnouniwersytecki przedmiot fakultatywny Muzyka Chóralna to propozycja dla studentów w ramach przedmiotów do wyb oru. Prowadzony jest on w ramach działalności Chóru Kameralnego UAM. Studenci nabywają umiejętności operowania głose m, poznają literaturę muzyczną, pracują w grupie.

Przedmiot prowadzony jest w języku polskim, ale w chórze mówimy po angielsku, niemiecku, hiszpańsku, rosyjsku, ukr aińsku, węgiersku. Możliwy jest więc udział studentów zagranicznych.

Więcej informacji dostępnych w dziale aktualności.

Lista wydziałowych koordynatorów ds. systemu USOSweb

W dziale "KONTAKT" (menu po lewej stronie) umieszczona została lista osób, pełniących obowiązki wydziałowych koordynatorów do spraw systemu USOSweb. Osoby te służą pomocą zarówno studentom, jak i pracownikom UAM. Można się do nich zwracać po pomoc w takich sprawach jak:
  • pomoc w obsłudze systemu,
  • problemy związane z dostępem do serwisu USOSweb (przede wszystkim zmiana hasła studentom itp... - zmianami haseł kont pracowniczych zajmuje się Centrum Informatyczne),
  • problemy związane z rejestracjami na przedmioty/egzaminy,
  • problemy związane z płatnościami
i wiele innych. Wydziałowi koordynatorzy są najlepiej zorientowani w poszczególnych aspektach systemu USOSweb (takich jak rejestracje itp...) na swoim wydziale, dlatego zachęcamy, by właśnie do nich zgłaszać się ze swoimi problemami. Oczywiście problemy techniczne, ściśle związane z prawidłowym funkcjonowaniem serwisu, prosimy kierować do Centrum Informatycznego UAM, pod adresem usosweb@amu.edu.pl .
Życzymy udanego korzystania z serwisu USOSweb!