Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
AKTUALNOŚCI KATALOG MÓJ USOSWEB DLA STUDENTÓW DLA PRACOWNIKÓW DLA WSZYSTKICH
ostatnia migracja danych: ok. 18 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 28 dni temu

UAM

Witamy w serwisie USOSweb Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Strona przeznaczona jest dla studentów i pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Korzystanie z systemu należy rozpocząć poprzez wprowadzenie loginu i hasła.



Należy pamiętać, że hasło do systemu jest hasłem identycznym dla wszystkich usług na UAM (skrzynka pocztowa, USOSweb, dostęp do Eduroam) w związku z tym zmiana hasła możliwa jest tylko z jednego miejsca - Panelu sterowania AMU-NET. W przypadku gdy zapomnisz hasła prosimy o kontakt z odpowiednim dziekanatem.

Przypominamy także, że codziennie o godzinie 1.00 rozpoczyna się synchronizacja danych z główną bazą uniwersytecką USOS - w czasie jej trwania system jest niedostępny! Należy pamiętać, że informacje wprowadzone danego dnia widoczne są w systemie UsosWeb dopiero po migracji danych.

Komunikat Centrum Informatycznego

W dniach 10.11.2016 od godz. 18.00 do 14.11.2016 do godz. 7.00, będą prowadzone prace serwisowe serwerów oraz urządzeń aktywnych sieci komputerowej AMU-NET.

W związku z tymi pracami będą pojawiały się przerwy w dostępie do usług świadczonych przez Centrum Informatyczne, w szczególności:

  • poczty elektronicznej,
  • stron WWW,
  • systemu USOS,
  • systemu USOSweb,
  • Archiwum Prac Dyplomowych (APD),
  • Otwarty System Antyplagiatowy (OSA),
  • panelu użytkownika,
  • platformy e-learningowej,
  • oraz w łączności z siecią AMU-NET oraz Internetem.
Za utrudnienia z tego wynikające wszystkich przepraszam,

Muzyka Chóralna

Zapraszamy studentów wszystkich kierunków UAM, którzy chcą uczestniczyć w przedmiocie Muzyka Chóralna.

Kandydaci po zgłoszeniu chęci uczestnictwa na adres choir@amu.edu.pl (lub: krzyf@amu.edu.pl; jps@amu.edu.pl), biorą udział w konsultacjach, na których sprawdzane są podstawowe kompetencje muzyczne (słuch muzyczny) oraz możliwości głosowe. Po przesłuchaniach kandydatów, prowadzący informują kandydatów o przyjęciu na fakultet.

Terminy konsultacji po umówieniu:

  • 4 października (wtorek) 16.30-17.30
  • 6 października (czwartek) 17.30-18.30
  • 11 października (wtorek) 16.30-17.30
  • 13 października (czwartek) 17.30-18.30

Cele przedmiotu:
Nauka śpiewu i operowania głosem (emisja głosu przydatna w wystąpieniach publicznych i mowie zawodowej ), poznawanie chóralnej literatury muzycznej różnych gatunków i stylów, rozwijanie pasji i zainteresowań, realizowanie projektów artystycznych w Polsce i za granicą, realizowanie międzynarodowego festiwalu Universitas Cantat, zdobywanie kompetencji organizacyjnych i społecznych i In.

Oprócz satysfakcji Student otrzymuje punkty ECTS odpowiednio:

  • 1 semestr - 3 pkt
  • 2 semestry – 5 pkt

Zajęcia są obowiązkowe, dwa razy w tygodniu i odbywają się:

  • We wtorki: 18.00-20.00 soprany i alty I 20.00-22.00 tenory i basy
  • w czwartki: próba wspólna 19.30-21.30

Miejsce zajęć:
Coll. Historicum ul. Św. MARCIN 78

www.choir.amu.edu.pl

facebook: Chór Kameralny UAM – AMU Chamber Choir.

ANKIETA STUDENCKA OCENIAJĄCA SYSTEM POMOCY MATERIALNEJ NA UAM

Szanowni Studenci,

zwracamy się do Was z prośbą o wypełnienie krótkiej i anonimowej ankiety dotyczącej systemu pomocy materialnej i socjalnej funkcjonującej na naszym Uniwersytecie.

Odpowiedzi na pytania pozwolą nam zapoznać się z Waszą opinią na temat tego jak funkcjonuje obecnie system pomocy materialnej, ponadto pozwolą nam one wyciągnąć odpowiednie dalsze konsekwencje mające na celu udoskonalenie i poprawę poszczególnych procedur jak i całego systemu przyznawania pomocy materialnej.

Pamiętajcie! Wasz głos ma znaczenie. Liczymy na Was i prosimy o rzeczowe i szczere odpowiedzi, ankieta jest w pełni anonimowa!

Ze studenckim pozdrowieniem,
Parlament Samorządu Studentów UAM

Link do ankiety: Ankieta studencka oceniająca system pomocy materialnej na UAM.

Lista wydziałowych koordynatorów ds. systemu USOSweb

W dziale "KONTAKT" (menu po lewej stronie) umieszczona została lista osób, pełniących obowiązki wydziałowych koordynatorów do spraw systemu USOSweb. Osoby te służą pomocą zarówno studentom, jak i pracownikom UAM. Można się do nich zwracać po pomoc w takich sprawach jak:
  • pomoc w obsłudze systemu,
  • problemy związane z dostępem do serwisu USOSweb (przede wszystkim zmiana hasła studentom itp... - zmianami haseł kont pracowniczych zajmuje się Centrum Informatyczne),
  • problemy związane z rejestracjami na przedmioty/egzaminy,
  • problemy związane z płatnościami
i wiele innych. Wydziałowi koordynatorzy są najlepiej zorientowani w poszczególnych aspektach systemu USOSweb (takich jak rejestracje itp...) na swoim wydziale, dlatego zachęcamy, by właśnie do nich zgłaszać się ze swoimi problemami. Oczywiście problemy techniczne, ściśle związane z prawidłowym funkcjonowaniem serwisu, prosimy kierować do Centrum Informatycznego UAM, pod adresem usosweb@amu.edu.pl .
Życzymy udanego korzystania z serwisu USOSweb!

Komunikat Biblioteki Uniwersyteckiej

Zapisz się do Biblioteki / Aktywuj konto biblioteczne, nie wychodząc z domu...

Drodzy Studenci,

specjalnie dla Was Biblioteka Uniwersytecka uruchomiła od 15 września 2014 r. pierwszą w Polsce usługę zdalnej aktywacji konta bibliotecznego. Usługa ta obejmuje zapis bądź aktualizację konta na nowy rok akademicki 2014/2015.

Dzięki niej – w błyskawiczny sposób, bez zbędnych formalności i konieczności przychodzenia do wypożyczalni Biblioteki Uniwersyteckiej lub własnej biblioteki wydziałowej – dokonacie zapisu lub przedłużenia ważności konta.

Po kilku minutach uzyskacie dostęp do zasobów bibliotek wszystkich wydziałów UAM oraz elektronicznych usług bibliotecznych. Przypominamy, że koszt aktywacji konta to 12 zł. Wpłaty można dokonać za pośrednictwem bankowości elektronicznej, karty płatniczej bądź przelewu pocztowego.

LINK DO APLIKACJI: ZAPISZ SIĘ /AKTYWUJ KONTO ONLINE.

W przypadku pojawienia się pytań lub wątpliwości zapraszamy do skorzystania z platformy ASK A LIBRARIAN.

Pozdrawiamy serdecznie
Biblioteka Uniwersytecka

ERASMUS - Informacja

Uwaga studenci wyjeżdżający w ramach programu ERASMUS !
Załączamy instrukcję przygotowania porozumienia o programie zajęć (Learning agreement). Prosimy wszystkich studentów wyjeżdżających o zapoznanie się z nią.
POBIERZ