Przedmioty na 2 semestrze kulturoznawstwa II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Antropologii i Kulturoznawstwa)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023/SL - Semestr letni 2022/2023 2024/SL - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023/SL | 2024/SL | |||||
20-KUDU-EKA |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-KUDU-M-JZP | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład obejmuje tematykę historycznych i współczesnych uwarunkowań problematyki odżywiania oraz zaburzeń odżywiania. |
|
||
20-KUDU-KPM |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu "Kultura popularna i media" jest zapoznanie studentów z najbardziej aktualnymi koncepcjami dotyczącymi kultury popularnej oraz kultury medialnej. W trakcie zajęć studenci zapoznają się z kluczowymi współczesnymi koncepcjami teoretycznymi - np. kulturą konwergencji Henry'ego Jenkinsa czy też specyfiką tzw. cyfrowego baroku multimedialnego - oraz zyskują umiejętność zastosowania tych teorii dla opisu szeregu zjawisk we współczesnej kulturze popularnej. |
|
||
20-KUDU-KSM |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-KUDU-MAK |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-KUDU-PER |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-KUDU-PAK |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
-zadania animacji kultury, - mapowanie kultur lokalnych, diagnozowanie potrzeb kulturalnych, grupy docelowe, animacja lokalna, community development, instytucjonalizacja animacji, animacja pozainstytucjonalna; - kompetencje animatora, obszary animacji społeczno-kulturowej: instytucje kultury, instytucje publiczne, organizacje pozarządowe etc. - programowanie działań animacyjnych; - promocja i ewaluacja działań animacyjno-kulturalnych, tzw. nowe media i animacja - analiza cudzych projektów kuratorskich; - research, selekcja i analiza dzieł sztuki pod kątem autorskiej koncepcji kuratorskiej; - etapy przygotowania wystawy sztuki w oparciu o własna koncepcję kuratorską (od prezentacji idei, poprzez pozyskanie środków/ instytucji, rozplanowanie przestrzenne po kuratorski tekst katalogowy) |
|
||
20-KUDU-RDF |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-KUDU-MGR2 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-KUDU-WFT |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Część teoretyczna I - konwencje: reportaż, dokument, wywiad, panel dyskusyjny, felieton, wideoblog - jako główne elementy publicystyki kulturalnej; Część teoretyczna II – Gramatyka języka filmowego. Część praktyczna I - Podstawy warsztatu operatorskiego Część praktyczna II - Opracowanie scenariuszy. Realizacja materiału [np. reportaż z wystawy/koncertu, wywiad, itp.] Część praktyczna III - Wprowadzenie do montażu nieliniowego – zasady edycji filmów na komputerach PC |
|
||