Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium licencjackie 09-SLSIN-11
Semestr letni 2020/2021
Konwersatorium, grupa nr 2
Moodle ID: 349285_2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium licencjackie 09-SLSIN-11
Zajęcia Semestr letni 2020/2021 (2021/SL) (w trakcie)
Konwersatorium (KON), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy poniedziałek, 10:15 - 11:45
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań:
2021-09-27 10:15 : 11:45 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 9
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Maria Kurpaska
Literatura:

Adekwatna dla tematów przygotowywanych prac licencjackich

Adam Wolański 2008. Edycja tekstów. Porady praktyczne. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.

Arkadiusz Dudziak i Agnieszka Żejmo 2008. Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów Warszawa: Wydawnictwo Difin.

Zakres tematów:

Językoznawstwo chińskie

Metody dydaktyczne:

Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień

Wykład konwersatoryjny

Dyskusja

Metoda badawcza (dociekania naukowego)

Metody i kryteria oceniania:

Metody oceniania:

Egzamin ustny

Prezentacja multimedialna

Praca pisemna

Praca dyplomowa

Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:

bardzo dobry (bdb; 5,0): bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z językoznawstwem chińskim, (w ujęciu historycznym, jak i współcześnie), uzupełniana na bieżąco wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, wysoka świadomość roli badań nad językiem chińskim;

dobry plus (+db; 4,5): jak wyżej, z nieznacznymi niedociągnięciami;

dobry (db; 4,0): możliwy szerszy zakres niedociągnięć: słabsza orientacja w teorii językoznawstwa chińskiego oraz znajomość zagadnień związanych ze strukturą języka chińskiego;

dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca znajomość zagadnień związanych ze strukturą języka chińskiego; zadowalająca orientacja w teorii językoznawstwa chińskiego, wybiórcza wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, zadowalająca świadomość roli badań nad językiem chińskim;

dostateczny (dst; 3,0): zadawalająca znajomość zagadnień w teorii językoznawstwa chińskiego historii i obecnym stanie języka chińskiego, mała wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, słaba świadomość roli badań nad językiem chińskim;

niedostateczny (ndst; 2,0): niezadawalająca znajomość zagadnień związanych ze strukturą języka chińskiego; niezadowalająca orientacja w teorii językoznawstwa chińskiego, niezadawalająca wiedza z zakresu teorii o języku chińskim, niezadawalająca świadomość roli badań nad językiem chińskim.

Uwagi:

dr M. Kurpaska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.