Seminarium tematyczne 1 (jedno z listy)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 15-SEMT101-11 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium tematyczne 1 (jedno z listy) |
Jednostka: | Wydział Anglistyki |
Grupy: |
Moodle - przedmioty Szkoły Nauk o Języku i Literaturze |
Strona przedmiotu: | http://wa.amu.edu.pl/wa/Full_time_courses#MA_seminars_lectures_fulltime |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | język angielski |
Kierunek studiów: | filologia angielska |
Poziom przedmiotu: | II stopień |
Cele kształcenia: | Zaznajomienie studentów z problemem naukowym w dyscyplinie językoznawstwo lub literaturoznawstwo, będących częścią badań prowadzonych przez wykładowcę; Zaznajomienie studentów z metodami badawczymi; Krytyczna refleksja i dyskusja o problemie badawczym; Rozwijanie umiejętności ustnej i/lub pisemnej wypowiedzi studenta na przedmiotowy problem badawczy. |
Rok studiów (jeśli obowiązuje): | I rok |
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji: | Znajomość języka angielskiego na poziomie C1, podstawowa wiedza z zakresu językoznawstwa i literaturoznawstwa, umiejętność pracy w grupie. |
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć: | |
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK: | Nauczyciele akademiccy mogą korzystać dowolnie z metod według ich wyboru. Sugerowany jest wybór z następujących metod: wykład problemowy, dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przypadków, metoda badawcza, metoda warsztatowa, metoda projektu, demonstracje dźwiękowe i/lub video, metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”), praca w grupach. |
Nakład pracy studenta (punkty ECTS): | 4 ECTS |
Skrócony opis: |
(Jedno z serii jednosemestralnych seminariów tematycznych dla 1. roku studiów stacjonarnych filologii angielskiej, dla niektórych specjalizacji. Lista dostępnych seminariów na wskazanej stronie WWW.) |
Pełny opis: |
(Jedno z serii jednosemestralnych seminariów tematycznych dla 1. roku studiów stacjonarnych filologii angielskiej, dla niektórych specjalizacji. Lista dostępnych seminariów na wskazanej stronie WWW.) |
Efekty uczenia się: |
Po zakończeniu zajęć i potwierdzeniu osiągnięcia EU student/ka: potrafi umieścić problem badawczy w kontekście badań językoznawczych lub literaturoznawczych; potrafi krytycznie odnieść się do problemu badawczego na piśmie lub ustnie zna i potrafi stosować wybrane metody badawcze w pracy naukowej; zna i potrafi krytycznie analizować wybraną literaturę przedmiotu. |
Metody i kryteria oceniania: |
O sposobach oceniania decyduje każdorazowo wykładowca. Sugerowane są następujące: kolokwium pisemne, kolokwium ustne, test, projekt, esej, raport, prezentacja multimedialna. Student uzyskuje ocenę pozytywną, jeśli rozumie problem badawczy, zna metody jego analizy i potrafi je zastosować. Potrafi w dogłębny sposób omówić problem badawczy. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-28 |
![]() |
Typ zajęć: |
Proseminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Perdek | |
Prowadzący grup: | Stan Breckenridge | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Proseminarium - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Proseminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Perdek | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Fabiszak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Proseminarium - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
![]() |
Typ zajęć: |
Proseminarium
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Perdek | |
Prowadzący grup: | Paulina Ambroży | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Proseminarium - Zaliczenie z notą |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.