adiunkt w jednostce Zakład Psychologii Rozwoju
|
dr
Karolina Appelt
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2018/SZ - Zdrowie publiczne 08-PSDM-ZDP
2019/SZ - Zdrowie publiczne 23-PSDM-ZDP
2020/SZ - Zdrowie publiczne 23-PSDM-ZDP
2021/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS
2021/SZ - Zdrowie publiczne 23-PSDM-ZDP
2022/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS
2022/SZ - Zdrowie publiczne 23-PSDM-ZDP
2023/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS
2023/SZ - Zdrowie publiczne 23-PSDM-ZDP
2024/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS
2025/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS
2024/SZ - Zdrowie publiczne 23-PSDM-ZDP
Prowadzone przedmioty
2018/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 08-PSDM-SSP:
Konwersatorium (grupa 1)
2018/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Psychologia edukacji 08-PSZ5-SED2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2018/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne II 08-PSDM-SSP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1)
2018/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Psychologia edukacji 08-PSZ5-SED:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/SZ - Psychologia stosowana: Psychologia edukacji 08-PSDM-PPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018/SZ - Zdrowie publiczne 08-PSDM-ZDP:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 1)
2019/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 08-PSDM-SSP:
Konwersatorium (grupa 1)
2019/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Psychologia edukacji 08-PSZ5-SED2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2019/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne II 23-PSDM-SSP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1)
2019/SZ - Psychologia stosowana: Psychologia edukacji 23-PSDM-PPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 23-PSDM-SSP:
Konwersatorium (grupa 1)
2020/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne II 23-PSDM-SSP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2020/SZ - Psychologia stosowana: Psychologia edukacji 23-PSDM-PPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2021/SL - Konstruowanie programu profilaktycznego i wychowawczego 12-DDS65m:
Ćwiczenia (grupa 10), Wykład (grupa 3)
2021/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 23-PSDM-SSP:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS:
Proseminarium (grupa 1), Proseminarium (grupa 2)
2021/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne II 23-PSDM-SSP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021/SZ - Psychologia stosowana: Psychologia edukacji 23-PSDM-PPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/SZ - Wprowadzenie do studiowania 23-PSDM-WDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2022/SL - Podstawy psychologii dla nauczycieli - spec. nauczycielska 03-PPN-12PDL-E:
Wykład (grupa 1)
2022/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 23-PSDM-SSP:
Konwersatorium (grupa 1)
2022/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS:
Proseminarium (grupa 1), Proseminarium (grupa 2)
2022/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne II 23-PSDM-SSP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2022/SZ - Psychologia stosowana: Psychologia edukacji 23-PSDM-PPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/SL - Diagnoza psychologiczna w edukacji 23-PPE-DPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 23-PSDM-SSP:
Konwersatorium (grupa 1)
2023/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS:
Proseminarium (grupa 1)
2023/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne II 23-PSDM-SSP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2023/SZ - Psychologia stosowana: Psychologia edukacji 23-PSDM-PPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/SZ - Wprowadzenie do studiowania 23-S5PS01-P03849:
Konwersatorium (grupa 4), Konwersatorium (grupa 5)
2024/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 23-PSDM-SSP:
Konwersatorium (grupa 1)
2024/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS:
Proseminarium (grupa 1)
2025/SL - Proces formowania tożsamości człowieka. Kryzys tożsamości psychospołecznej. Wspieranie procesu rozwoju adolescentów. Opóźnienie/odroczenie dorosłości 12-S1DDS-L-F16558:
Konwersatorium (grupa 1)
2025/SL - Proces formowania tożsamości człowieka. Kryzys tożsamości psychospołecznej. Wspieranie procesu rozwoju adolescentów. Opóźnienie/odroczenie dorosłości 12-S2DDS-L-F16558:
Konwersatorium (grupa 2)
2025/SL - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne I 23-PSDM-SSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2025/SL - SF: Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 i inne metody pomiaru inteligencji u dzieci i młodzieży 23-PSDM-SIS:
Proseminarium (grupa 1)
2024/SZ - Psychologia stosowana - Specjalność: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne II 23-PSDM-SSP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1)
2024/SZ - Psychologia stosowana: Psychologia edukacji 23-PSDM-PPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/SZ - Szanse i zagrożenia rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży. Kryzysy w rozwoju psychospołecznym, wspieranie procesu rozwoju 12-S1DDS-Z-F16561:
Konwersatorium (grupa 1)
2024/SZ - Szanse i zagrożenia rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży. Kryzysy w rozwoju psychospołecznym, wspieranie procesu rozwoju 12-S2DDS-Z-F16561:
Konwersatorium (grupa 2)