160. Niestacjonarne, Ochrona środowiska, drugi stopień, rok 1 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Biologii)
Grupa przedmiotów: 160. Niestacjonarne, Ochrona środowiska, drugi stopień, rok 1
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/2022 - Rok akademicki 2021/2022 2021/SZ - Semestr zimowy 2021/2022 2022/SL - Semestr letni 2021/2022 2022/2023 - Rok akademicki 2022/2023 2022/SZ - Semestr zimowy 2022/2023 2023/2024 - Rok akademicki 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/2022 | 2021/SZ | 2022/SL | 2022/2023 | 2022/SZ | 2023/2024 | |||||
01-N-JCLUB-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
01-N-METOPRZYR-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
01-MODWYB | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Semestr letni 2021/2022
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
01-X-PRACMAG-I-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||