Oferta przedmiotowa jednostki Wydział Studiów Edukacyjnych
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/SZ - Semestr zimowy 2021/2022 2022/SL - Semestr letni 2021/2022 2022/SZ - Semestr zimowy 2022/2023 2023/SL - Semestr letni 2022/2023 2023/SZ - Semestr zimowy 2023/2024 2024/SL - Semestr letni 2023/2024 2025/SL - Semestr letni 2024/2025 2024/SZ - Semestr zimowy 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/SZ | 2022/SL | 2022/SZ | 2023/SL | 2023/SZ | 2024/SL | 2025/SL | 2024/SZ | |||||
11-AAC-5SA-n | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-AAC-5SA-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-E22-p | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
11-AF-5PS-L-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-ADM-3ASL-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Aktywność dzieci i młodzieży w kontekście jakości ich życia i jej uwarunkowania. Instytucje oraz działania pozainstytucjonalne mające na celu aktywizowanie dzieci i młodzieży w środowisku. Aktywizowanie młodego pokolenia poprzez wykorzystanie różnorodnych form i metod pracy. Rozpoznanie i analiza aktywizujących działań uruchamianych w środowisku lokalnym na rzecz dzieci i młodzieży. |
|
||||
11-AOD-3ASL-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot - Aktywizacja osób dorosłych w środowisku - podejmuje pogłębioną analizę rozwoju potrzeby aktywności w cyklu życia człowieka – przy szczególnym zwróceniu uwagi na okres dorosłości w kontekście aktywności osób w wieku średnim i kontekście osób w wieku podeszłym. Aktywność osób dorosłych rozpatrywana jest z perspektywy jakości ich życia. |
|
||||
11-ASZ-3PS-pw-n | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-ASZ-3PS-pw-s | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
11-ASS-2PPW-n | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Aktywizowanie środowisk społecznych jako wzmaganie ich aktywności oraz przeciwdziałanie marginalizacji. Uczestnictwo w kulturze, czas wolny i jego zagospodarowanie. Środowisko lokalne jako płaszczyzna działań. Animacja jako metoda aktywizowania. Integrowanie działań wychowawczych. |
|
||||||
11-ASS-2PPW-s | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Aktywizowanie środowisk społecznych jako wzmaganie ich aktywności oraz przeciwdziałanie marginalizacji. Uczestnictwo w kulturze, czas wolny i jego zagospodarowanie. Środowisko lokalne jako płaszczyzna działań. Animacja jako metoda aktywizowania. Organizacje pozarządowe i ich znaczenie. Integrowanie działań wychowawczych. |
|
||||||
11-AU-2EMZK-pw-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-AK-2EMZK-pw-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-R41-p | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-AFUN-1PS-n | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
11-AFUN-1PS-s | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
11-N5PDS02-P12000 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-S5PDS02-P12000 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-ADR-11-pw-s | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Andragogika jest nauką stosunkowo młodą, której ranga wzrasta w dynamicznym tempie. Uczenie się przez całe życie stało się nie tylko ideą, ale coraz częstszą praktyką ludzi dorosłych. W 2002 roku, w Rezolucji Rady Unii Europejskiej zdefiniowano uczenie się przez całe życie, jako uczenie się, które obejmuje okres od fazy przedszkolnej do późnej starości włącznie. Równocześnie określono trzy obszary edukacji: formalny, pozaformalny i nieformalny. Od roku 2010 został wpisany na listę zawodów - Andragog. Jego rola została zdefiniowana następująco: andragog opisuje, bada, organizuje, realizuje, koordynuje, inspiruje aktywność edukacyjną człowieka dorosłego podejmowaną w systemie edukacji ustawicznej - ogólnokształcącej i zawodowej: formalnej, pozaformalnej i nieformalnej w różnych środowiskach (społecznościach lokalnych, środowisku pracy, grupach nieformalnych); realizuje cele polityki edukacyjnej państwa w zakresie rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. |
|
|||||
11-ANDRZ-11-pw-n | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Andragogika jest nauką stosunkowo młodą, której ranga wzrasta w dynamicznym tempie. Uczenie się przez całe życie stało się nie tylko ideą, ale coraz częstszą praktyką ludzi dorosłych. W 2002 roku, w Rezolucji Rady Unii Europejskiej zdefiniowano uczenie się przez całe życie, jako uczenie się, które obejmuje okres od fazy przedszkolnej do późnej starości włącznie. Równocześnie określono trzy obszary edukacji: formalny, pozaformalny i nieformalny. Od roku 2010 został wpisany na listę zawodów - Andragog. Jego rola została zdefiniowana następująco: andragog opisuje, bada, organizuje, realizuje, koordynuje, inspiruje aktywność edukacyjną człowieka dorosłego podejmowaną w systemie edukacji ustawicznej - ogólnokształcącej i zawodowej: formalnej, pozaformalnej i nieformalnej w różnych środowiskach (społecznościach lokalnych, środowisku pracy, grupach nieformalnych); realizuje cele polityki edukacyjnej państwa w zakresie rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. |
|
|||||
11-N2PD01-F10841 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-S2PD01-F10841 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-AG-11-n | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia wprowadzają studentów w problematykę dotyczącą rozwoju i obszarów aktywności ludzi dorosłych: młodych, w fazie średniej i późnej dorosłości. Obszarem łączącym wszystkie pokolenia są uczenie się przez całe życie i dorosłość. Wykłady i konwersatoria prezentują zróżnicowane zadania rozwojowe, problemy i oblicza starzenia się i starości, ale w sposób szczególny, zwracają uwagę na możliwości całożyciowego uczenia się i rozwoju. Zapoznają studentów z wiedzą z obszaru psychologii rozwoju człowieka dorosłego, ukazują jego potencjał i ograniczenia. W obliczu istniejących przeobrażeń demograficznych, starzenia się społeczeństw, ważne jest zapoznawanie ludzi młodych z problemami ludzi starszych i sposobami ich rozwiązywania. |
|
||||
11-AG-11-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia wprowadzają studentów w problematykę dotyczącą rozwoju i obszarów aktywności ludzi dorosłych: młodych, dorosłych w fazie średniej i późnej dorosłości. Obszarem łączącym wszystkie pokolenia są uczenie się przez całe życie i dorosłość. Wykłady i konwersatoria prezentują zróżnicowane zadania rozwojowe, problemy i oblicza starzenia się i starości, ale w sposób szczególny, zwracają uwagę na możliwości całożyciowego uczenia się i rozwoju. Zapoznają studentów z wiedzą z obszaru psychologii rozwoju człowieka dorosłego, ukazują jego potencjał i ograniczenia. W obliczu istniejących przeobrażeń demograficznych, starzenia się społeczeństw, ważne jest zapoznawanie ludzi młodych z problemami ludzi starszych i sposobami ich rozwiązywania. |
|
||||
11-AG-5PS-n | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-AG-5PS-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-ASL-5TP-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
11-ASL-11-n | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Po zakończeniu przedmiotu student będzie potrafił zaplanować, zorganizować i przeprowadzić projekt animacji wybranej grupy należącej do środowiska lokalnego. |
|
||||||
11-ASL-11-s | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Po zakończeniu przedmiotu student będzie potrafił zaplanować, zorganizować i przeprowadzić projekt animacji wybranej grupy należącej do środowiska lokalnego. |
|
||||||
11-E42-p | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
11-AKU-11-pw-s | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||