Filologia, specjalność filologia romańska, studia niestacjonarne II stopnia, semestr 4 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Neofilologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020/SZ - Semestr zimowy 2020/2021 2021/SL - Semestr letni 2020/2021 2021/SZ - Semestr zimowy 2021/2022 2022/SL - Semestr letni 2021/2022 2022/SZ - Semestr zimowy 2022/2023 2023/SL - Semestr letni 2022/2023 2023/SZ - Semestr zimowy 2023/2024 2024/SL - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020/SZ | 2021/SL | 2021/SZ | 2022/SL | 2022/SZ | 2023/SL | 2023/SZ | 2024/SL | |||||
09-ANGFRAN-ZU-ROM-44 | brak | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Drugi język obcy nowożytny Język angielski B2/B2+ |
|
|||||
09-PNJF-ZU-ROM-44 | brak | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praktyczna nauka języka francuskiego na poziomie zaawansowanym. |
|
|||||
09-PKJ-ZU-ROM-44 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Modele akwizycji języka: model empiryczny, model idei wrodzonych, model kognitywny, model interakcji społecznych. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej w badaniach psycholingwistycznych (etapy rozwoju poznawczego a konstruowanie językowych wyobrażeń o świecie). Specyfika nabywania języka pierwszego (ojczystego) a uczenie się języków obcych. Kompetencja komunikacyjna w języku ojczystym i w języku obcym: budowanie tożsamości językowej. Strategie komunikacyjne i strategie uczenia się języka : kompetencja strategiczna jako składnik kompetencji komunikacyjnej „Terapie języka i mowy”, ich wpływ na rozwój kompetencji komunikacyjnej osób z deficytami językowymi. Możliwości wykorzystania podejść ortopedagogicznych w dydaktyce języków obcych. Pedagogiczne narzędzia diagnozy trudności edukacyjnych a cele dydaktyki językowej (na przykładzie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – niedoborami języka ojczystego na lekcji języka obcego). |
|
|||||||||
09-SMD-ZU-ROM-44 | brak | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Redakcja kolejnych fragmentów pracy magisterskiej. Powtórka materiału w celu przygotowana się do egzaminu dyplomowego. |
|
|||||
09-SMJT-ZU-ROM-44 | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Redakcja kolejnych fragmentów pracy magisterskiej (raport z badań, synteza, konkluzja itd.). Powtórka materiału w celu przygotowana się do egzaminu dyplomowego. |
|
||||||||
09-SML-ZU-ROM-44 | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Redakcja kolejnych fragmentów pracy oraz dojście do wniosków końcowych. Powtórka materiału i przygotowanie się do egzaminu magisterskiego. |
|
||||||||
09-ZSD-ZU-ROM-22 | brak | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
09-ZSJ-ZU-ROM-22 | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||