Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Public Relations [08-KSDU-PRS] Semestr zimowy 2014/2015
Wykład, grupa nr 1
Moodle ID: 167063_1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Public Relations [08-KSDU-PRS]
Zajęcia: Semestr zimowy 2014/2015 [2014/SZ] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
sala 105
Szamarzewskiego 89 bl. D jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 34
Limit miejsc: 40
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Mariusz Szynkiewicz
Literatura:

- Ambler T., Marketing od A do Z, Kraków 1999,

- Andrzejewski Z., Kot W., Medialne Public Relations, Poznań 2006;

- Budzyński W., Public Relations. Zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 2000,

- Cenker E., Public relations, Poznań 2000,

- Cialdini R., Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, (różne wydania),

- Davis A., Public Relations, Warszawa 2007,

- Knecht Z., Racjonalne Public Relations, Warszawa 2005,

- Ries A., Ries L., Upadek reklamy i wzlot public relations, Warszawa 2004,

- Szymańska A., PR w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Wrocław 2004

- Smektała T., PR w Internecie, Warszawa 2006,

- Volkoff V., Dezinformacja - oręż wojny, Warszawa 1991,

- Wojcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wyd. Placet 2010.

Zakres tematów:

- Public Relations - wprowadzenie,

- Public Relations a dziedziny pokrewne,

- funkcje Public Relations (wewnętrzna i zewnętrzna),

- zarządzanie wizerunkiem,

- komunikacja w działalności Public Relations,

- narzędzia nowoczesnego Public Relations,

- Human relations,

- sponsoring i lobbing.

- czarny PR,

- kryzysowe Public Relations,

- Public Relations w polityce, kulturze i sporcie.

Metody dydaktyczne:

- wykład,

- prelekcja,

- dyskusja,

- prezentacja multimedialna.

Uwagi:

Wykład obligatoryjny.

Forma zaliczenia: egzamin ustny (w oparciu o listę pytań).

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)