Public Relations [08-KSDU-PRS]
Semestr zimowy 2014/2015
Wykład,
grupa nr 1
Moodle ID: 167063_1
Przedmiot: | Public Relations [08-KSDU-PRS] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2014/2015 [2014/SZ]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 34 |
Limit miejsc: | 40 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Mariusz Szynkiewicz |
Literatura: |
- Ambler T., Marketing od A do Z, Kraków 1999, - Andrzejewski Z., Kot W., Medialne Public Relations, Poznań 2006; - Budzyński W., Public Relations. Zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 2000, - Cenker E., Public relations, Poznań 2000, - Cialdini R., Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, (różne wydania), - Davis A., Public Relations, Warszawa 2007, - Knecht Z., Racjonalne Public Relations, Warszawa 2005, - Ries A., Ries L., Upadek reklamy i wzlot public relations, Warszawa 2004, - Szymańska A., PR w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Wrocław 2004 - Smektała T., PR w Internecie, Warszawa 2006, - Volkoff V., Dezinformacja - oręż wojny, Warszawa 1991, - Wojcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wyd. Placet 2010. |
Zakres tematów: |
- Public Relations - wprowadzenie, - Public Relations a dziedziny pokrewne, - funkcje Public Relations (wewnętrzna i zewnętrzna), - zarządzanie wizerunkiem, - komunikacja w działalności Public Relations, - narzędzia nowoczesnego Public Relations, - Human relations, - sponsoring i lobbing. - czarny PR, - kryzysowe Public Relations, - Public Relations w polityce, kulturze i sporcie. |
Metody dydaktyczne: |
- wykład, - prelekcja, - dyskusja, - prezentacja multimedialna. |
Uwagi: |
Wykład obligatoryjny. Forma zaliczenia: egzamin ustny (w oparciu o listę pytań). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.