(in Polish) Omówienie praktyk – laboratorium pedagogiczne
General data
Course ID: | 12-TKn39 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Omówienie praktyk – laboratorium pedagogiczne |
Organizational unit: | Faculty of Theology |
Course groups: |
(in Polish) Moodle - przedmioty Szkoły Nauk Humanistycznych |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Full description: |
(in Polish) student Potrafi analizować zjawiska/sytuacje/epizody pojawiające się w pracy wychowawczej z klasą/uczniem w szkole podstawowej i na tej podstawie formułować wnioski. Proponuje strategie działania w zaobserwowanych lub doświadczonych sytuacjach trudnych w relacjach nauczyciela z klasą/uczniem szkoły podstawowej. Jest gotów do wrażliwego rozpoznawania etycznych aspektów pracy nauczyciela i uwzględniania ich w swej aktywności zawodowej. Jest gotów podejmować działania na rzecz kształtowania dojrzałej tożsamości zawodowej i radzenia sobie w toku profesjonalnej biografii z wyzwaniami zawodowymi. |
Bibliography: |
(in Polish) Kwiatkowska H., Pedeutologia, Warszawa 2008. Dudzikowa M., Pomyśl siebie… Minieseje dla wychowawcy klasy, Gdańsk 2007. Mikiewicz P., Socjologia edukacji. Teorie, koncepcje, pojęcia, Warszawa 2014. |
Copyright by Adam Mickiewicz University, Poznań.