Dialog motywujący
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-MON-OG27 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Dialog motywujący |
Jednostka: | Wydział Teologiczny |
Grupy: |
Moodle - przedmioty Szkoły Nauk Humanistycznych |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | język polski |
Skrócony opis: |
Cel 1: Uzyskanie przez Studenta podstawowej wiedzy dotyczącej dialogu motywującego i jego zastosowań Cel 2: Zdobycie przez Studenta podstawowych umiejętności w zakresie stosowania dialogu motywującego |
Pełny opis: |
Opis treści kształcenia modułu zajęć/przedmiotu Dialog Motywujący – prezentacja metody Elementy konstytuujące metodę Duch Dialogu Motywującego Umiejętności komunikacyjne w DM Procesy w DM Język zmiany i język podtrzymania Praca z wartościami |
Literatura: |
Zalecana literatura: Podstawowa ‒ Miller, W. R., Rollnick, S. (2014). Dialog Motywujący. Jak pomóc ludziom w zmianie. Kraków: Wydawnictwo UJ. Uzupełniająca ‒ Rosengren, D. B. (2013). Rozwijanie umiejętności w Dialogu Motywującym. Podręcznik praktyka z ćwiczeniami. Kraków: Wydawnictwo UJ. |
Efekty uczenia się: |
Po zakończeniu modułu i potwierdzeniu osiągnięcia EK student /ka: Zna i rozumie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane w dialogu motywującym Zna i rozumie zagadnienia związane z procesem zmiany oraz motywacji Potrafi wspomagać proces wydobywania i wzmacniania wewnętrznej motywacji do zmiany Jest gotów do prowadzenia dialogu z drugim człowiekiem, wolnego od oceny, opartego na akceptacji i poszanowaniu godności i decyzyjności drugiej osoby |
Metody i kryteria oceniania: |
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0) dobry plus (+db; 4,5) dobry (db; 4,0) dostateczny plus (+dst; 3,5) dostateczny (dst; 3,0) niedostateczny (ndst; 2,0) 5,0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu 4,5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu 4,0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu 3,5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami określone w efektach kształcenia tego modułu 3,0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale z licznymi błędami określone w efektach kształcenia tego modułu 2,0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-28 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Weronika Augustynowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-01 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Warsztat, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Weronika Augustynowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Weronika Augustynowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z notą |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.