Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kształtowanie wizerunku w kulturze [16-KWWK-11] Semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1
Moodle ID: 390145_1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Kształtowanie wizerunku w kulturze [16-KWWK-11]
Zajęcia: Semestr letni 2021/2022 [2022/SL] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 9:45 - 11:15
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 8
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie z notą
Prowadzący: Zofia Kaczmarek
Literatura:

‒ Figel A., Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury, Ekonomiczne Problemy Usług 74/2011, s. 83-95

‒ Social Media Handbook for cultural Professionals (online)

‒ Wójcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków. Podręcznik dla praktyków, Warszawa 2001

‒ Wróblewski Ł., Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury, Zarządzanie w kulturze 20 (2)/2019, s. 221-239

Zakres tematów:

1. Czym jest wizerunek w kulturze. Istota public relations.

2. Strategie przedrealizacyjne. Kilka słów o diagnozie.

3. Metody diagnozy.

4. Audyt komunikacyjny. Czytelność tekstu

5. Marketing społecznościowy.

6. Formułowanie celów na podstawie diagnozy.

7. Programy PR i ich realizacja.

8. Sytuacje kryzysowe, ich profilaktyka i zażegnywanie

Metody dydaktyczne:

Wykład z prezentacją multimedialną

Dyskusja

Metoda analizy przypadków

Metoda warsztatowa

Metoda projektu

Praca w grupach

Metody i kryteria oceniania:

Podczas zajęć studenci będą zbierali oceny za udział w przygotowywaniu projektu i aktywny udział w zajęciach. Na koniec semestru z tych ocen wyciągnięta zostanie średnia arytmetyczna.

bardzo dobry (bdb; 5,0): aktywny udział w projekcie, aktywne uczestnictwo w zajęciach

dobry plus (+db; 4,5): aktywny udział w projekcie, aktywne uczestnictwo w zajęciach

dobry (db; 4,0): udział w projekcie, uczestnictwo w zajęciach

dostateczny plus (+dst; 3,5): nieznaczny udział w projekcie, niepełne uczestnictwo w zajęciach

dostateczny (dst; 3,0): nieznaczny udział w projekcie, niepełne uczestnictwo w zajęciach

niedostateczny (ndst; 2,0): brak udziału w projekcie lub brak uczestnictwa w zajęciach

Uwagi:

Projektowanie kultury, III rok, semestr VI

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)