Kształtowanie wizerunku w kulturze [16-KWWK-11]
Semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Moodle ID: 390145_1
Przedmiot: | Kształtowanie wizerunku w kulturze [16-KWWK-11] | ||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/2022 [2022/SL]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 9:45 - 11:15
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 8 | ||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z notą | ||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Zofia Kaczmarek | ||||||||||||||||||||
Literatura: |
‒ Figel A., Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury, Ekonomiczne Problemy Usług 74/2011, s. 83-95 ‒ Social Media Handbook for cultural Professionals (online) ‒ Wójcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków. Podręcznik dla praktyków, Warszawa 2001 ‒ Wróblewski Ł., Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury, Zarządzanie w kulturze 20 (2)/2019, s. 221-239 |
||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Czym jest wizerunek w kulturze. Istota public relations. 2. Strategie przedrealizacyjne. Kilka słów o diagnozie. 3. Metody diagnozy. 4. Audyt komunikacyjny. Czytelność tekstu 5. Marketing społecznościowy. 6. Formułowanie celów na podstawie diagnozy. 7. Programy PR i ich realizacja. 8. Sytuacje kryzysowe, ich profilaktyka i zażegnywanie |
||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład z prezentacją multimedialną Dyskusja Metoda analizy przypadków Metoda warsztatowa Metoda projektu Praca w grupach |
||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Podczas zajęć studenci będą zbierali oceny za udział w przygotowywaniu projektu i aktywny udział w zajęciach. Na koniec semestru z tych ocen wyciągnięta zostanie średnia arytmetyczna. bardzo dobry (bdb; 5,0): aktywny udział w projekcie, aktywne uczestnictwo w zajęciach dobry plus (+db; 4,5): aktywny udział w projekcie, aktywne uczestnictwo w zajęciach dobry (db; 4,0): udział w projekcie, uczestnictwo w zajęciach dostateczny plus (+dst; 3,5): nieznaczny udział w projekcie, niepełne uczestnictwo w zajęciach dostateczny (dst; 3,0): nieznaczny udział w projekcie, niepełne uczestnictwo w zajęciach niedostateczny (ndst; 2,0): brak udziału w projekcie lub brak uczestnictwa w zajęciach |
||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Projektowanie kultury, III rok, semestr VI |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.