Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Pozyskiwanie zleceń 07-PZ-TZE3-DL
Semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Pozyskiwanie zleceń 07-PZ-TZE3-DL
Zajęcia Semestr zimowy 2020/2021 (2020/SZ) (zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: 20
Prowadzący: Magdalena Kugiejko
Literatura:

Pawlicz A., 2012, Booker i looker na rynku turystycznym, [w:] Popyt turystyczny konsumpcja – segmentacja rynki, Szczecin

S. Schaffer, J. Mills, The Role of Trust on the Web: The Development of an Online Trust Creation Model for eTravel Agents, www.ifitt.org, [11.11.2018].

(red.) Iwankiewicz B., Panasiuk A., Rogoziński K., 2012, Teoria usług – funkcjonowanie sektora usługowego – kształcenie w usługach

Buhalis D., Law R., (2008), Progress in Information Technology and Tourism Management: 20 years and 10 years after the Internet. The state of e- Tourism Research, „Tourism Management”, No 4 (29)

Buhalis D. (2003), E-Tourism: Information Technology for Strategic Tourism Management, Prentice Hall, Harlow, UK

(red.) „ECONOMIC PROBLEMS OF TOURISM”, 2012, 2014 Szczecin

http://www.wzieu.pl/zn/877/ZN_877.pdf

http://www.wzieu.pl/zn/658/ZN_658.pdf

https://wykorzystajto.pl/79-promocja-marketing-reklama-firmy-w-internecie_jak-pisac-skuteczneoferty-

reklamy.html

http://www.eventspace.pl/knowhow/Jak-wybrac-firme-eventowa,106

https://olagosciniak.pl/jak-szukac-klientow-pozyskiwanie-zlecen/

https://blog.copywriterexpert.pl/copywriting/jak-napisac-skuteczna-oferte-handlowa/

Zakres tematów:

1. Co to jest zlecenie.

2. Rodzaje zleceń i sposoby ich właściwego przygotowania.

3. Jak znaleźć klienta, zleceniobiorcę i pośrednika przy realizacji oferty.

4. Sposoby dystrybucji zleceń na rynku eventowym.

5. Portale związane ze zleceniami.

6. Zasady przygotowania zlecenia dla potrzeb różnych rodzajów eventów.

7. Przygotowanie i efektywność rozsyłania zleceń

Metody dydaktyczne:

metody oparte na słowie: pogadanka, opis, dyskusja, praca z tekstem;

metody oparte na obserwacji i pomiarze: pokaz, pomiar;

metody oparte na praktycznej działalności: zajęcia praktyczne;

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę końcową składają się:

ocena z projektu (90%),

ocena aktywności studenta podczas zajęć (10%).

Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:

bardzo dobry (bdb; 5,0) >90%

dobry plus (+db; 4,5) 80 – 90%

dobry (db; 4,0) 70 – 80%

dostateczny plus (+dst; 3,5) 60 - 70%

dostateczny (dst; 3,0) 50 – 60%

niedostateczny (ndst; 2,0) <50 % punktów

Obecność na zajęciach jest obowiązkowa - włączone kamerki (zajęcia online)

Projekt oddajemy na ostatnich zajęciach

W przypadku otrzymania oceny negatywnej w pierwszym terminie student niezwłocznie powinien ją poprawić (konsultacja z prowadzącym ).

Uwagi:

2 gr

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.