Pozyskiwanie zleceń [07-PZ-TZE3-DL]
Semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Moodle ID: 354834_1
Przedmiot: | Pozyskiwanie zleceń [07-PZ-TZE3-DL] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/2021 [2020/SZ]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | 21 |
Prowadzący: | Magdalena Kugiejko |
Literatura: |
Pawlicz A., 2012, Booker i looker na rynku turystycznym, [w:] Popyt turystyczny konsumpcja – segmentacja rynki, Szczecin S. Schaffer, J. Mills, The Role of Trust on the Web: The Development of an Online Trust Creation Model for eTravel Agents, www.ifitt.org, [11.11.2018]. (red.) Iwankiewicz B., Panasiuk A., Rogoziński K., 2012, Teoria usług – funkcjonowanie sektora usługowego – kształcenie w usługach Buhalis D., Law R., (2008), Progress in Information Technology and Tourism Management: 20 years and 10 years after the Internet. The state of e- Tourism Research, „Tourism Management”, No 4 (29) Buhalis D. (2003), E-Tourism: Information Technology for Strategic Tourism Management, Prentice Hall, Harlow, UK (red.) „ECONOMIC PROBLEMS OF TOURISM”, 2012, 2014 Szczecin http://www.wzieu.pl/zn/877/ZN_877.pdf http://www.wzieu.pl/zn/658/ZN_658.pdf https://wykorzystajto.pl/79-promocja-marketing-reklama-firmy-w-internecie_jak-pisac-skuteczneoferty- reklamy.html http://www.eventspace.pl/knowhow/Jak-wybrac-firme-eventowa,106 https://olagosciniak.pl/jak-szukac-klientow-pozyskiwanie-zlecen/ https://blog.copywriterexpert.pl/copywriting/jak-napisac-skuteczna-oferte-handlowa/ |
Zakres tematów: |
1. Co to jest zlecenie. 2. Rodzaje zleceń i sposoby ich właściwego przygotowania. 3. Jak znaleźć klienta, zleceniobiorcę i pośrednika przy realizacji oferty. 4. Sposoby dystrybucji zleceń na rynku eventowym. 5. Portale związane ze zleceniami. 6. Zasady przygotowania zlecenia dla potrzeb różnych rodzajów eventów. 7. Przygotowanie i efektywność rozsyłania zleceń |
Metody dydaktyczne: |
metody oparte na słowie: pogadanka, opis, dyskusja, praca z tekstem; metody oparte na obserwacji i pomiarze: pokaz, pomiar; metody oparte na praktycznej działalności: zajęcia praktyczne; |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składają się: ocena z projektu (90%), ocena aktywności studenta podczas zajęć (10%). Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0) >90% dobry plus (+db; 4,5) 80 – 90% dobry (db; 4,0) 70 – 80% dostateczny plus (+dst; 3,5) 60 - 70% dostateczny (dst; 3,0) 50 – 60% niedostateczny (ndst; 2,0) <50 % punktów Obecność na zajęciach jest obowiązkowa - włączone kamerki (zajęcia online) Projekt oddajemy na ostatnich zajęciach W przypadku otrzymania oceny negatywnej w pierwszym terminie student niezwłocznie powinien ją poprawić (konsultacja z prowadzącym ). |
Uwagi: |
1gr |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.