Geografia eventu 07-GE-TZE2-DL
Semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Geografia eventu 07-GE-TZE2-DL | |||
Zajęcia |
Semestr zimowy 2020/2021 (2020/SZ)
(zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 24 | |||
Limit miejsc: | 24 | |||
Prowadzący: | Magdalena Kugiejko | |||
Literatura: |
Bączek J., 2011, Psychologia eventów, Wydawnictwo Stageman Polska Celuch K., 2014, Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce, Wydawnictwo Akademia Finansów i Biznesu Vistula Celuch K., 2016, Przemysł spotkań. wiedza, produkt, motywacja, Wydawnictwo Akademia Finansów i Biznesu Vistula Kruczek K., 2011, Polska, Geografia atrakcji turystycznych, Wydawnictwo Proksenia Stasiak A., 2009, Geografia turystyki Polski, PWE, Warszawa https://e-eventkatalog.pl/eventkatalog_2017_2018.pdf Jakub B. Bączek, 2011, Psychologia eventów, Warszawa (jest dostępny eBook) Czasopismo naukowe „Turystyka Kulturowa”, www.turystykakulturowa.org http://bazhum.muzhp.pl/media/files/Turystyka_Kulturowa/Turystyka_Kulturowa-r2011-t-n6/Turystyka_Kulturowa-r2011-t-n6-s4-16/Turystyka_Kulturowa-r2011-t-n6-s4-16.pdf American Geography Portal http://www.amergeog.org/2018/01/30/geographical-events-around-world/ Życie Pełne Pasji https://www.jakubbbaczek.pl/szkolenia/zycie-pelne-pasji/ Event Management Body of Knowledge https://www.embok.org/ Forum Branży Eventowej (Warszawa, 23 stycznia 2019) forumbranzyeventowej.pl |
|||
Zakres tematów: |
Czym jest event i jakie jest jego powiązanie walorami turystycznymi miejsca Typy i rodzaje eventów powiązanych z walorami turystycznymi miejsca Lokalizacja eventów w Polsce Rynek eventowy w Europie i na Świecie Przygotowanie i planowanie eventów |
|||
Metody dydaktyczne: |
metody oparte na słowie: wykład, opowiadanie, opis, dyskusja, metody oparte na obserwacji i pomiarze: pokaz, metody oparte na praktycznej działalności: zajęcia praktyczne; |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składają się: prezentacja multimedialna na zakończenie zajęć (60%), ocena aktywności studenta podczas zajęć i konsultacji (40%) (podczas zajęć obowiązkowe jest używanie kamerek - aplikacja Microsoft Teams) Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0) >90% dobry plus (+db; 4,5) 80 – 90% dobry (db; 4,0) 70 – 80% dostateczny plus (+dst; 3,5) 60 - 70% dostateczny (dst; 3,0) 50 – 60% niedostateczny (ndst; 2,0) <50 % punktów |
|||
Uwagi: |
1gr |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.