Event jako narzędzie promocji [07-ENP-TZE2-DL]
Semestr letni 2019/2020
Wykład,
grupa nr 1
Moodle ID: 317202_1
Przedmiot: | Event jako narzędzie promocji [07-ENP-TZE2-DL] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2020/SL]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 42 |
Limit miejsc: | 100 |
Prowadzący: | Łukasz Scheffs |
Metody i kryteria oceniania: |
Event jako narzędzie promocji. Zajęcia odbywają się co tydzień. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Student raz bez usprawiedliwienia może nie uczestniczyć w zajęciach. W przypadku więcej niż jednej nieobecności student zobowiązany jest napisać esej na jeden ze wskazanych tematów: 1) Event jako forma promocji miejsca lub marki; 2) Rola i znaczenie zarządzania marketingowego; 3) Formy reklamy i promocji wydarzeń. Zaliczenie przedmiotu następuje na ostatnich zajęciach w formie testowej. Ewentualna poprawa ma miejsce w innym wyznaczonym terminie. Do zaliczenia studenci podchodzą według ogólnej listy systemu usos w dwóch wskazanych terminach. Terminy zaliczeń: 6.04.2020.Termin zaliczenia poprawkowego: 27.04.2020.Publikacja ocen nastąpi w systemie USOS.Oceny wpisywane są w terminie 3 dni od zaliczenia zgodnie z ogólnouniwersytecką skalą oceniania. |
Uwagi: |
1gr |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.