Efektywność eventów [07-EE-TZE3-DL]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Moodle ID: 317148_1
Przedmiot: | Efektywność eventów [07-EE-TZE3-DL] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2020/SL]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 25 |
Limit miejsc: | 25 |
Prowadzący: | Magdalena Kugiejko |
Literatura: |
Babbie E., 2013, Podstawy badań społecznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Jaworowicz P., Jaworowicz M., 2016, Event marketing - definicja i efektywność, Difin Kozielski R., 2011, „Wskaźniki marketingowe”, Warszawa Olędzki J.(red.), Tworzydło D. (red.), 2008, Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa Rummler Geary A., Brache Alan P., 2000, Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa (wybrane fragmenty) Celuch K., 2014, Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce, Wydawnictwo: UCZELNIA VISTULA Celuch K., 2016, Przemysł spotkań. wiedza, produkt, motywacja, Akademia Finansów i Biznesu Vistula |
Zakres tematów: |
Charakterystyka narzędzi i sposobów oceny eventów Określanie korzyści dokonywania oceny eventów Co daje prowadzenie ciągłej oceny eventów Dokonywanie oceny efektywności eventów Wyciąganie wniosków z oceny eventów |
Metody dydaktyczne: |
metoda projektu, praca w grupie, zaliczenie pisemne (możliwe wejściowi) |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składają się: Praca na zakończenie zajęć – projekt (70%), ocena aktywności studenta podczas zajęć i konsultacji (30%) Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0) >90% dobry plus (+db; 4,5) 80 – 90% dobry (db; 4,0) 70 – 80% dostateczny plus (+dst; 3,5) 60 - 70% dostateczny (dst; 3,0) 50 – 60% niedostateczny (ndst; 2,0) <50 % punktów |
Uwagi: |
1gr |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.