Seminarium magisterskie [11-SEMMGR-24-n]
Semestr letni 2018/2019
Seminarium,
grupa nr 26
Moodle ID: 308658_26
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [11-SEMMGR-24-n] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2018/2019 [2019/SL]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 26 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie z notą |
Prowadzący: | Paweł Topol |
Literatura: |
• Funkcjonalność edukacyjna światów wirtualnych, 2013, Wyd. Nauk. UAM, Poznań • Intermedialne nauczanie języka obcego, 2003, Wyd. Nauk. UAM, Poznań • Shaping behaviors in virtual worlds – gender, culture, education. Teacher’s reflections from Second Life. „Journal of Gender and Power”, Vol. 4, No. 2, 2015, pp. 91-102. • Multimedia, the Web and Formal EFL Exams. „Teaching English with Technology”, Vol. 3, Issue 4 (October 2003). Wydawnictwo elektroniczne: http://www.iatefl.org.pl/call/j_article15.htm#top • Środowisko akademickie w Second Life - grupy, kursy i programy akademickie. „E-mentor”, nr 3 (50) / 2013 • Wszechobecne środowiska uczenia się. „Studia Edukacyjne”, Nr 20/2012 • Szkoła 3D, [W:] Skrzydlewski W., Dylak S., Media - Edukacja – Kultura. Poznań 2012: Wyd. Nauk. UAM • Rzeczywistość rozszerzona – nowa jakość w edukacji?. [W:] Morbitzer J. (red.), Komputer w edukacji. Kraków 2009 |
Zakres tematów: |
• Nowomedialne wspomaganie uczenia się (w różnych przedmiotach i na różnych szczeblach edukacji) • Uczenie się (lub nauczanie) języka wspomagane mediami w polskiej szkole (podstawowej, średniej, wyższej) • Psychologiczne aspekty uczenia się (nauczania) wspomaganego mediami • E-learning w polskiej przestrzeni edukacyjnej • WWW lub środowiska 3D w zastosowaniach edukacyjnych • Relacje międzyludzkie w polskiej szkole, przedszkolu lub placówce rehabilitacyjnej |
Metody dydaktyczne: |
wykład, dyskusja, prace projektowe |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę wpływają sukcesywnie dostarczane fragmenty pracy magisterskiej, które są następnie weryfikowane i ewentualnie powracają do korekty. |
Uwagi: |
prof. UAM dr hab. Paweł Topol |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.