Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie [11-SEMMGR-24-n] Semestr letni 2018/2019
Seminarium, grupa nr 26
Moodle ID: 308658_26

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [11-SEMMGR-24-n]
Zajęcia: Semestr letni 2018/2019 [2019/SL] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 26 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie z notą
Prowadzący: Paweł Topol
Literatura:

• Funkcjonalność edukacyjna światów wirtualnych, 2013, Wyd. Nauk. UAM, Poznań

• Intermedialne nauczanie języka obcego, 2003, Wyd. Nauk. UAM, Poznań

• Shaping behaviors in virtual worlds – gender, culture, education. Teacher’s reflections from Second Life. „Journal of Gender and Power”, Vol. 4, No. 2, 2015, pp. 91-102.

• Multimedia, the Web and Formal EFL Exams. „Teaching English with Technology”, Vol. 3, Issue 4 (October 2003). Wydawnictwo elektroniczne: http://www.iatefl.org.pl/call/j_article15.htm#top

• Środowisko akademickie w Second Life - grupy, kursy i programy akademickie. „E-mentor”, nr 3 (50) / 2013

• Wszechobecne środowiska uczenia się. „Studia Edukacyjne”, Nr 20/2012

• Szkoła 3D, [W:] Skrzydlewski W., Dylak S., Media - Edukacja – Kultura. Poznań 2012: Wyd. Nauk. UAM

• Rzeczywistość rozszerzona – nowa jakość w edukacji?. [W:] Morbitzer J. (red.), Komputer w edukacji. Kraków 2009

Zakres tematów:

• Nowomedialne wspomaganie uczenia się (w różnych przedmiotach i na różnych szczeblach edukacji)

• Uczenie się (lub nauczanie) języka wspomagane mediami w polskiej szkole (podstawowej, średniej, wyższej)

• Psychologiczne aspekty uczenia się (nauczania) wspomaganego mediami

• E-learning w polskiej przestrzeni edukacyjnej

• WWW lub środowiska 3D w zastosowaniach edukacyjnych

• Relacje międzyludzkie w polskiej szkole, przedszkolu lub placówce rehabilitacyjnej

Metody dydaktyczne:

wykład, dyskusja, prace projektowe

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę wpływają sukcesywnie dostarczane fragmenty pracy magisterskiej, które są następnie weryfikowane i ewentualnie powracają do korekty.

Uwagi:

prof. UAM dr hab. Paweł Topol

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)