Efektywność eventów [07-EE-TZE3-DL]
Semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Moodle ID: 293773_1
Przedmiot: | Efektywność eventów [07-EE-TZE3-DL] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2018/2019 [2019/SL]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 26 |
Limit miejsc: | 30 |
Prowadzący: | Magdalena Kugiejko |
Literatura: |
Jakub B. Bączek, 2011, Psychologia eventów, Warszawa (jest dostępny eBook) Drucker P.F. (1963): Managing for Business Effectiveness. „Harvard Business Review”, Vol. 41, No. 3, s. 53-60. Henri J.F. (2004): Performance Measurement and Organizational Effectiveness: Bridging the Gap. Managerial Finance”, Vol. 30, No. 6, s. 93-123. Kafel T., Ziębicki B. (2009): Wymiary i kryteria oceny efektywności organizacji pozarządowych. W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Red. A. Nalepka, A. Ujwary-Gil. WSB-NLU, Nowy Sącz. Kondalkar V.G. (2010): Organization Effectiveness and Change Management. PHI Learning Pvt. Ltd. Kowal W. (2013) Skuteczność i efektywność – zróżnicowanie i aspekty interpretacji. „Organizacja i Kierowanie”, nr 4 /157, s. 11-23. Kozuń-Cieślak G. (2013) Efektywność – rozważania nad istotą i typologią. Kwartalnik „KES Studia i Prace”, nr 4 /16 |
Zakres tematów: |
1. Charakterystyka narzędzi i sposobów oceny eventów 2. Określanie korzyści dokonywania oceny eventów 3. Co daje prowadzenie ciągłej oceny eventów 4. Dokonywanie oceny efektywności eventów 5. Wyciąganie wniosków z oceny eventów |
Metody dydaktyczne: |
metody oparte na słowie: wykład, dyskusja metody oparte na praktycznej działalności metody aktywizujące: burza mózgów, problemowa itp. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składają się: Praca na zakończenie zajęć – projekt (70%), ocena aktywności studenta podczas zajęć i konsultacji (30%) możliwe są wejściówki. Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0) >90% dobry plus (+db; 4,5) 80 – 90% dobry (db; 4,0) 70 – 80% dostateczny plus (+dst; 3,5) 60 - 70% dostateczny (dst; 3,0) 50 – 60% niedostateczny (ndst; 2,0) <50 % punktów Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Akceptowane są zaświadczenia lekarskie ze zdarzeń losowych. Dopuszcza się jedną nieobecność nieusprawiedliwiona podczas trwania zajęć. |
Uwagi: |
Warunki usprawiedliwiania i odrabiania nieobecności na zajęciach: 1 możliwa nieobecność, kolejne to zwolnienie od lekarza Warunki i tryb uzyskiwania zaliczenia oraz składania egzaminu: Praca na zakończenie zajęć – projekt (70%), ocena aktywności studenta podczas zajęć i konsultacji (30%) Termin egzaminu/zaliczenia: pracę student oddaje na ostatnich zajęciach Termin egzaminu/zaliczenia poprawkowego: termin 7 dni na ustalenie poprawy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.