Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Lektorat języka obcego nowożytnego

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 09-ljonksa-44 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Lektorat języka obcego nowożytnego
Jednostka: Instytut Etnolingwistyki
Grupy: Przedmioty dla programu DLx-HEBX
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 4.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-21
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Lektorat z języka obcego, 30 godzin, 30 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Maria Wierkiewicz-Popławska
Prowadzący grup: Maria Wierkiewicz-Popławska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Lektorat z języka obcego - Egzamin
Pełny opis:

Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:

czyta ze zrozumieniem różnego rodzaju teksty w języku angielskim, w tym publikacje naukowe, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje

tworzy ustne wypowiedzi na przygotowane tematy, prezentuje i argumentuje swoje stanowisko, komentuje stanowisko innych; wykazuje chęć i potrzebę podjęcia dyskusji na tematy z zakresu danej specjalizacji- kierunki filologiczne samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej wiedzy filologicznej pisze logiczne i spójne teksty na różne tematy; rozróżnia język formalny od nieformalnego rozumie ustne wypowiedzi wyrażane językiem standardowym z uwzględnieniem różnic między angielskim brytyjskim i amerykańskim wyraża się z dużą poprawnością gramatyczną i ortograficzną

Literatura:

5. Zalecana literatura:

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Intermediate, Macmillan

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Upper -Intermediate, Macmillan

Literatura uzupełniająca :

• Murphy, R. 2013. Essential Grammar in Use – (third edition). Cambridge: (CUP)

• Hewings, M. 2013. Advanced Grammar in Use – intermediate (third edition). Cambridge: (CUP)

• Vince,M. 2003. First Certificate Language Practice (Macmillan)

• Evans, V.2000. FCE Use of English 1 (Express Publishing)

• Słowniki

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-21
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Lektorat z języka obcego, 30 godzin, 30 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Maria Wierkiewicz-Popławska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Lektorat z języka obcego - Egzamin
Pełny opis:

Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:

czyta ze zrozumieniem różnego rodzaju teksty w języku angielskim, w tym publikacje naukowe, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje

tworzy ustne wypowiedzi na przygotowane tematy, prezentuje i argumentuje swoje stanowisko, komentuje stanowisko innych; wykazuje chęć i potrzebę podjęcia dyskusji na tematy z zakresu danej specjalizacji- kierunki filologiczne samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej wiedzy filologicznej pisze logiczne i spójne teksty na różne tematy; rozróżnia język formalny od nieformalnego rozumie ustne wypowiedzi wyrażane językiem standardowym z uwzględnieniem różnic między angielskim brytyjskim i amerykańskim wyraża się z dużą poprawnością gramatyczną i ortograficzną

Literatura:

5. Zalecana literatura:

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Intermediate, Macmillan

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Upper -Intermediate, Macmillan

Literatura uzupełniająca :

• Murphy, R. 2013. Essential Grammar in Use – (third edition). Cambridge: (CUP)

• Hewings, M. 2013. Advanced Grammar in Use – intermediate (third edition). Cambridge: (CUP)

• Vince,M. 2003. First Certificate Language Practice (Macmillan)

• Evans, V.2000. FCE Use of English 1 (Express Publishing)

• Słowniki

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-23
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Lektorat z języka obcego, 30 godzin, 30 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Maria Wierkiewicz-Popławska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Lektorat z języka obcego - Egzamin
Pełny opis:

Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:

czyta ze zrozumieniem różnego rodzaju teksty w języku angielskim, w tym publikacje naukowe, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje

tworzy ustne wypowiedzi na przygotowane tematy, prezentuje i argumentuje swoje stanowisko, komentuje stanowisko innych; wykazuje chęć i potrzebę podjęcia dyskusji na tematy z zakresu danej specjalizacji- kierunki filologiczne samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej wiedzy filologicznej pisze logiczne i spójne teksty na różne tematy; rozróżnia język formalny od nieformalnego rozumie ustne wypowiedzi wyrażane językiem standardowym z uwzględnieniem różnic między angielskim brytyjskim i amerykańskim wyraża się z dużą poprawnością gramatyczną i ortograficzną

Literatura:

5. Zalecana literatura:

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Intermediate, Macmillan

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Upper -Intermediate, Macmillan

Literatura uzupełniająca :

• Murphy, R. 2013. Essential Grammar in Use – (third edition). Cambridge: (CUP)

• Hewings, M. 2013. Advanced Grammar in Use – intermediate (third edition). Cambridge: (CUP)

• Vince,M. 2003. First Certificate Language Practice (Macmillan)

• Evans, V.2000. FCE Use of English 1 (Express Publishing)

• Słowniki

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-28
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Lektorat z języka obcego, 30 godzin, 30 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Lektorat z języka obcego - Egzamin
Pełny opis:

Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:

czyta ze zrozumieniem różnego rodzaju teksty w języku angielskim, w tym publikacje naukowe, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje

tworzy ustne wypowiedzi na przygotowane tematy, prezentuje i argumentuje swoje stanowisko, komentuje stanowisko innych; wykazuje chęć i potrzebę podjęcia dyskusji na tematy z zakresu danej specjalizacji- kierunki filologiczne samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej wiedzy filologicznej pisze logiczne i spójne teksty na różne tematy; rozróżnia język formalny od nieformalnego rozumie ustne wypowiedzi wyrażane językiem standardowym z uwzględnieniem różnic między angielskim brytyjskim i amerykańskim wyraża się z dużą poprawnością gramatyczną i ortograficzną

Literatura:

5. Zalecana literatura:

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Intermediate, Macmillan

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Upper -Intermediate, Macmillan

Literatura uzupełniająca :

• Murphy, R. 2013. Essential Grammar in Use – (third edition). Cambridge: (CUP)

• Hewings, M. 2013. Advanced Grammar in Use – intermediate (third edition). Cambridge: (CUP)

• Vince,M. 2003. First Certificate Language Practice (Macmillan)

• Evans, V.2000. FCE Use of English 1 (Express Publishing)

• Słowniki

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-23
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Lektorat z języka obcego, 30 godzin, 30 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Lektorat z języka obcego - Egzamin
Pełny opis:

Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:

czyta ze zrozumieniem różnego rodzaju teksty w języku angielskim, w tym publikacje naukowe, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje

tworzy ustne wypowiedzi na przygotowane tematy, prezentuje i argumentuje swoje stanowisko, komentuje stanowisko innych; wykazuje chęć i potrzebę podjęcia dyskusji na tematy z zakresu danej specjalizacji- kierunki filologiczne samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej wiedzy filologicznej pisze logiczne i spójne teksty na różne tematy; rozróżnia język formalny od nieformalnego rozumie ustne wypowiedzi wyrażane językiem standardowym z uwzględnieniem różnic między angielskim brytyjskim i amerykańskim wyraża się z dużą poprawnością gramatyczną i ortograficzną

Literatura:

5. Zalecana literatura:

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Student Book. Oxford University Press (OUP)

• Christina, L. & Oxenden. C. 2014. English File Upper-Intermediate - third edition. Workbook. Oxford University Press (OUP)

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Intermediate, Macmillan

• Mickey Rogers, Joanna Taylore-Knowles, Steve Taylore-Knowles, Ingrid Wiśniewska, Open Mind Upper -Intermediate, Macmillan

Literatura uzupełniająca :

• Murphy, R. 2013. Essential Grammar in Use – (third edition). Cambridge: (CUP)

• Hewings, M. 2013. Advanced Grammar in Use – intermediate (third edition). Cambridge: (CUP)

• Vince,M. 2003. First Certificate Language Practice (Macmillan)

• Evans, V.2000. FCE Use of English 1 (Express Publishing)

• Słowniki

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.