Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Wykład 3: Reklama polityczna

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 15-RPOL-JIK-11 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Wykład 3: Reklama polityczna
Jednostka: Wydział Anglistyki
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: język angielski
Kierunek studiów:

filologia angielska

Poziom przedmiotu:

II stopień

Rok studiów (jeśli obowiązuje):

I rok

Pełny opis: (tylko po angielsku)

Political advertising is an element of political marketing. Its objective is to ensure political entities’ strong position on the political market. During the course students will discuss the concept of a marketing approach to politics, issues related to the political promotion, particularly in the context of an election, as well as techniques of psychological influence. Political spots from the US, Great Britain and Poland will be analysed to make comparison and draw conclusions on differences and similarities among these political systems and political communication models.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.