Wykład 3: Reklama polityczna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 15-RPOL-JIK-11 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wykład 3: Reklama polityczna |
Jednostka: | Wydział Anglistyki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | język angielski |
Kierunek studiów: | filologia angielska |
Poziom przedmiotu: | II stopień |
Rok studiów (jeśli obowiązuje): | I rok |
Pełny opis: |
(tylko po angielsku) Political advertising is an element of political marketing. Its objective is to ensure political entities’ strong position on the political market. During the course students will discuss the concept of a marketing approach to politics, issues related to the political promotion, particularly in the context of an election, as well as techniques of psychological influence. Political spots from the US, Great Britain and Poland will be analysed to make comparison and draw conclusions on differences and similarities among these political systems and political communication models. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.