Język angielski
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 09-J-Ang-ILS-z-24 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski |
Jednostka: | Instytut Lingwistyki Stosowanej |
Grupy: |
Moodle - przedmioty Szkoły Nauk o Języku i Literaturze |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | język angielski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Poziom przedmiotu: | II stopień |
Cele kształcenia: | Cel (cele) modułu kształcenia zniwelowanie niedoborów wiedzy i umiejętności studentów w celu przygotowania ich do osiągnięcia poziomu B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego; osiągnięcia przez studentów poziomu B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego; rozwinięcie umiejętności budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych; rozwinięcie umiejętności odbioru tekstów mówionych i pisanych; rozwinięcie umiejętności samodzielnej pracy nad językiem; zainteresowanie kulturą krajów anglosaskich; rozwinięcie umiejętności komunikacji i pracy w parach i w grupie. |
Rok studiów (jeśli obowiązuje): | I rok |
Skrócony opis: |
W ramach praktycznej nauki języka angielskiego studenci pracują nad tekstami o różnej tematyce ćwicząc i rozwijając przy tym umiejętność budowania wypowiedzi zarówno pisemnych jak i ustnych; równocześnie samodzielnie pracują nad językiem (gramatyka, słownictwo, wymowa). W ramach przedmiotu wprowadza się również elementy krajoznawstwa anglosaskiego. |
Pełny opis: |
Opis treści kształcenia Styl życia Reklama Osobowość Media Przestępczość |
Literatura: |
Roberts, R., Clare, A., Wilson, J.J. (2011) New Total English. Harlow: Pearson Longman. Cotton, D., Falvey, D., Kent, S. (2008) Language Leader. Harlow: Pearson Longman. Siuda, J., (1992) Gramatyka angielska do testów i egzaminów, Katowice: Angloman Soars, J, Soars, L., (1993) Headway. Oxford: Oxford University Press. |
Efekty uczenia się: |
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi: Rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w standardowych wypowiedziach dotyczących pracy, szkoły, czasu wolnego i innych tematów poruszanych podczas zajęć. Prowadzi dialog w prostych sytuacjach komunikacyjnych w sytuacjach takich jak w podróży, w sklepie itp., w których używa się danego języka Formułuje proste, spójne wypowiedzi ustne lub pisemne na tematy, które są mu znane bądź go interesują. Opisuje doświadczenia, zdarzenia, nadzieje, marzenia i zamierzenia z uzasadnieniem Wyjaśnia swoje opinie. Czytać krótkie teksty, w których wyszukuje konkretne informacje dotyczące życia codziennego. Pisze proste teksty na znane lub związane z zainteresowaniami tematy. |
Metody i kryteria oceniania: |
Forma zaliczenia przedmiotu: egzamin pisemny i ustny. Kryteria oceniania: OCENA Stopień poprawności wykonania testu w procentach niedostateczny 2 0 – 60 % punktów: niezadowalające posługiwanie się językiem, niezadowalające umiejętności i kompetencje, komunikacja bardzo utrudniona, czasami wręcz niemożliwa dostateczny 3,0 61 – 72 % punktów: zadowalające posługiwanie się językiem, zadowalające umiejętności i kompetencje, ale zawierające błędy czasami utrudniające komunikację dostateczny + 3,5 73 – 80 % punktów: zadowalające posługiwanie się językiem, zadowalające umiejętności i kompetencje, ale zawierające błędy nieutrudniające komunikacji dobry 4,0 81 – 90 % punktów: dobre posługiwanie się językiem, dobre umiejętności i kompetencje dobry + 4,5 91 – 95 % punktów: bardzo dobre posługiwanie się językiem, bardzo dobre umiejętności i kompetencje bardzo dobry 5 96 – 100 % punktów: znakomite posługiwanie się językiem, znakomite umiejętności i kompetencje |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.