Adam Mickiewicz University, Poznań - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Business English

General data

Course ID: 3028-ANG-BS-B1+/B2
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Business English
Organizational unit: Adam Mickiewicz University, Poznań
Course groups: (in Polish) Kursy oraz szkolenia - Uniwersytet Jutra II
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: (unknown)
Module learning aims:

(in Polish) Podstawowym celem kursu jest doskonalenie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w formie ustnej i pisemnej w kontekście zawodowym. Uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi formami i obszarami komunikacji biznesowej oraz stosowanymi w nich strukturami leksykalno-gramatycznymi.

Full description: (in Polish)

1. Wywieranie dobrego wrażenia i biznesowy „small talk”

2. Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych i rozmowa o pracę

3. Szkolenia i coaching

4. Prowadzenie zebrań

5. Negocjacje w teorii i praktyce

6. Budowanie zespołu i motywowanie

7. Rozwiązywanie konfliktów

8. Praca w środowisku wielokulturowym

9. Marketing międzynarodowy

10. Praktyka public relations

11. Społeczna odpowiedzialność biznesu

12. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

13. Skuteczna sprzedaż

14. Finanse i rachunkowość

15. Prezentacje biznesowe

Learning outcomes: (in Polish)

Po ukończeniu kursu uczestnik:

- będzie znał i rozpoznawał formy ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej

- będzie znał słownictwo i struktury gramatyczne stosowane w języku angielskim w ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej

- będzie potrafił płynnie komunikować się w języku angielskim w sytuacjach zawodowych związanych z prowadzeniem działalności biznesowej (tj. prezentacje, zebrania, negocjacje, telefonowanie, rozmowy o pracę, spotkania towarzyskie, korespondencja biznesowa) w różnych kontekstach branżowych i kulturowych oraz z zastosowaniem profesjonalnej terminologii

- będzie potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności we własnej praktyce zawodowej

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

TEST

Classes in period "Academic year 2020/2021" (past)

Time span: 2020-10-01 - 2021-09-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
classes, 60 hours more information
Coordinators: (unknown)
Group instructors: Emilia Wąsikiewicz-Firlej
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Completion
classes - Completion

Classes in period "Academic year 2021/2022, winter semestr" (past)

Time span: 2021-10-01 - 2022-02-23
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
classes, 60 hours more information
Coordinators: (unknown)
Group instructors: Emilia Wąsikiewicz-Firlej
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Completion
classes - Completion
Module learning aims:

(in Polish) Podstawowym celem kursu jest doskonalenie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w formie ustnej i pisemnej w kontekście zawodowym. Uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi formami i obszarami komunikacji biznesowej oraz stosowanymi w nich strukturami leksykalno-gramatycznymi.

Full description: (in Polish)

1. Wywieranie dobrego wrażenia i biznesowy „small talk”

2. Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych i rozmowa o pracę

3. Szkolenia i coaching

4. Prowadzenie zebrań

5. Negocjacje w teorii i praktyce

6. Budowanie zespołu i motywowanie

7. Rozwiązywanie konfliktów

8. Praca w środowisku wielokulturowym

9. Marketing międzynarodowy

10. Praktyka public relations

11. Społeczna odpowiedzialność biznesu

12. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

13. Skuteczna sprzedaż

14. Finanse i rachunkowość

15. Prezentacje biznesowe

Notes: (in Polish)

Warunkiem koniecznym uzyskania certyfikatu poświadczającego udział w kursie językowym jest min 30% wzrost kompetencji językowych studentki/studenta oraz min 80% frekwencja na zajęciach.

Uczestnikami kursów językowych organizowanych w ramach projektu PO WER Uniwersytet jutra II (kursy rozpoczynające się w USOSie od kodu 3028) mogą być tylko osoby, które wcześniej nie były uczestnikami powyższych kursów językowych.

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Adam Mickiewicz University, Poznań.
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)