Introduction to Advertising and Advertising Campaigns
General data
Course ID: | 16-WDRIKR-11 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Introduction to Advertising and Advertising Campaigns |
Name in Polish: | Wprowadzenie do reklamy i kampanii reklamowej |
Organizational unit: | Institute of European Culture in Gniezno |
Course groups: |
(in Polish) Moodle - przedmioty Innych jednostek |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0 OR
2.00
(depends on study program)
|
Language: | Polish |
Module type: | compulsory |
Major: | (in Polish) Projektowanie kultury |
Module learning aims: | (in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych). |
Year of studies (where relevant): | Year 2 |
Course module conducted remotely (e-learning): | (in Polish) Brak |
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences: | (in Polish) Student uczestniczący w zajęciach powinien wykorzystywać technologie informatyczne na poziomie podstawowym. Student powinien umieć wyszukiwać i tworzyć informacje, a także współpracować w grupie. |
Information on where to find course materials: | (in Polish) Z materiałami można zapoznać się w bibliotece Kolegium Europejskiego UAM, Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu oraz na drodze b-learningu |
Methods of teaching for learning outcomes achievement: | (in Polish) 1. Konwersacje połączone z prezentacją multimedialną. 2. Wykład z dyskusją. 3. Ćwiczenia z prezentacją materiałów multimedialnych opracowanych przez studenta. |
Student workload (ECTS credits): | (in Polish) - ćwiczenia: 30h - samodzielne przygotowywanie się do ćwiczeń: 10h - czytanie wskazanej literatury: 20h ŁĄCZNA LICZBA GODZIN W SEMESTRZE: 60h Punkty ECTS: 2 |
Short description: |
(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. |
Full description: |
(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych). |
Bibliography: |
(in Polish) Niemczyk A. (2007), Marketing w sferze kultury. Wybrane problemy, Kraków. Cwalina W., Falkowski A. (2005), Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk. Knecht Z. (1992), Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Warszawa. Brodziński T, Wenta K. (1998) [red.], Techniki multimedialne w technice, edukacji ekologicznej i kształceniu zawodowym, Szczecin. |
Learning outcomes: |
(in Polish) Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student: Posiada wiedzę na temat zasad i celów zastosowania technik reklamowych w szeroko rozumianym sektorze kultury. W celu ich właściwej implementacji orientuje biegle się w podstawowych zagadnieniach sektora kultury. Biegle orientuje się w fachowej terminologii. Posiada ugruntowaną wiedzę z zakresu właściwej dla kulturoznawstwa terminologii. Wykazuje zdolności do pozyskiwania informacji przydatnych dla konstrukcji materiału reklamowego. Z powodzeniem pisze i redaguje teksty informacyjne i promocyjne, przygotowuje również wypowiedzi ustne w języku polskim i obcym. Zna zasady konstrukcji przekazu reklamowego. Z powodzeniem wykorzystuje standardowe rozwiązania technologiczne (w zakresie sprzętu i oprogramowania) używane w obszarze promocji dziedzictwa kulturowego i reklamy wydarzeń kulturalnych. Posiada podwyższone umiejętności organizacyjne w zakresie planowania i implementacji programów i strategii reklamowych dla sektora kultury. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Egzamin ustny/prezentacja studencka na zajęciach |
Practical placement: |
(in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Academic year 2020/2021, summer semester" (past)
Time span: | 2021-03-01 - 2021-09-30 |
Navigate to timetable
MO TU CW
W TH FR |
Type of class: |
classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Piotr Pawlak | |
Group instructors: | Piotr Pawlak | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
classes - Graded credit |
|
Module learning aims: | (in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych). |
|
Short description: |
(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. |
|
Full description: |
(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych). |
|
Bibliography: |
(in Polish) Niemczyk A. (2007), Marketing w sferze kultury. Wybrane problemy, Kraków. Cwalina W., Falkowski A. (2005), Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk. Knecht Z. (1992), Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Warszawa. Brodziński T, Wenta K. (1998) [red.], Techniki multimedialne w technice, edukacji ekologicznej i kształceniu zawodowym, Szczecin. |
|
Notes: |
(in Polish) Brak uwag |
Classes in period "Academic year 2021/2022, summer semester" (past)
Time span: | 2022-02-24 - 2022-09-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR CW
CW
|
Type of class: |
classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Piotr Pawlak | |
Group instructors: | Piotr Pawlak | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
classes - Graded credit |
Classes in period "Academic year 2022/2023, summer semester" (past)
Time span: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Navigate to timetable
MO TU W WAR
TH FR |
Type of class: |
workshop, 30 hours
|
|
Coordinators: | Piotr Pawlak | |
Group instructors: | Piotr Pawlak | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
workshop - Graded credit |
Copyright by Adam Mickiewicz University, Poznań.