Adam Mickiewicz University, Poznań - Central Authentication System
Strona główna

Introduction to Advertising and Advertising Campaigns

General data

Course ID: 16-WDRIKR-11
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Introduction to Advertising and Advertising Campaigns
Name in Polish: Wprowadzenie do reklamy i kampanii reklamowej
Organizational unit: Institute of European Culture in Gniezno
Course groups: (in Polish) Moodle - przedmioty Innych jednostek
ECTS credit allocation (and other scores): 0 OR 2.00 (depends on study program) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Module type:

compulsory

Major:

(in Polish) Projektowanie kultury

Module learning aims:

(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych).

Year of studies (where relevant):

Year 2

Course module conducted remotely (e-learning):

(in Polish) Brak

Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences:

(in Polish) Student uczestniczący w zajęciach powinien wykorzystywać technologie informatyczne na poziomie podstawowym. Student powinien umieć wyszukiwać i tworzyć informacje, a także współpracować w grupie.

Information on where to find course materials:

(in Polish) Z materiałami można zapoznać się w bibliotece Kolegium Europejskiego UAM, Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu oraz na drodze b-learningu

Methods of teaching for learning outcomes achievement:

(in Polish) 1. Konwersacje połączone z prezentacją multimedialną.

2. Wykład z dyskusją.

3. Ćwiczenia z prezentacją materiałów multimedialnych opracowanych przez studenta.

Student workload (ECTS credits):

(in Polish) - ćwiczenia: 30h

- samodzielne przygotowywanie się do ćwiczeń: 10h

- czytanie wskazanej literatury: 20h


ŁĄCZNA LICZBA GODZIN W SEMESTRZE: 60h


Punkty ECTS: 2




Short description: (in Polish)

Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury.

Full description: (in Polish)

Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych).

Bibliography: (in Polish)

Niemczyk A. (2007), Marketing w sferze kultury. Wybrane problemy, Kraków.

Cwalina W., Falkowski A. (2005), Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk.

Knecht Z. (1992), Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Warszawa.

Brodziński T, Wenta K. (1998) [red.], Techniki multimedialne w technice, edukacji ekologicznej i kształceniu zawodowym, Szczecin.

Learning outcomes: (in Polish)

Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:

Posiada wiedzę na temat zasad i celów zastosowania technik reklamowych w szeroko rozumianym sektorze kultury. W celu ich właściwej implementacji orientuje biegle się w podstawowych zagadnieniach sektora kultury. Biegle orientuje się w fachowej terminologii.

Posiada ugruntowaną wiedzę z zakresu właściwej dla kulturoznawstwa terminologii. Wykazuje zdolności do pozyskiwania informacji przydatnych dla konstrukcji materiału reklamowego.

Z powodzeniem pisze i redaguje teksty informacyjne i promocyjne, przygotowuje również wypowiedzi ustne w języku polskim i obcym. Zna zasady konstrukcji przekazu reklamowego.

Z powodzeniem wykorzystuje standardowe rozwiązania technologiczne (w zakresie sprzętu i oprogramowania) używane w obszarze promocji dziedzictwa kulturowego i reklamy wydarzeń kulturalnych.

Posiada podwyższone umiejętności organizacyjne w zakresie planowania i implementacji programów i strategii reklamowych dla sektora kultury.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Egzamin ustny/prezentacja studencka na zajęciach

Practical placement: (in Polish)

nie dotyczy

Classes in period "Academic year 2020/2021, summer semester" (past)

Time span: 2021-03-01 - 2021-09-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
classes, 30 hours more information
Coordinators: Piotr Pawlak
Group instructors: Piotr Pawlak
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Graded credit
classes - Graded credit
Module learning aims:

(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych).

Short description: (in Polish)

Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury.

Full description: (in Polish)

Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych).

Bibliography: (in Polish)

Niemczyk A. (2007), Marketing w sferze kultury. Wybrane problemy, Kraków.

Cwalina W., Falkowski A. (2005), Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk.

Knecht Z. (1992), Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Warszawa.

Brodziński T, Wenta K. (1998) [red.], Techniki multimedialne w technice, edukacji ekologicznej i kształceniu zawodowym, Szczecin.

Notes: (in Polish)

Brak uwag

Classes in period "Academic year 2021/2022, summer semester" (past)

Time span: 2022-02-24 - 2022-09-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
classes, 30 hours more information
Coordinators: Piotr Pawlak
Group instructors: Piotr Pawlak
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Graded credit
classes - Graded credit

Classes in period "Academic year 2022/2023, summer semester" (past)

Time span: 2023-02-27 - 2023-09-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
workshop, 30 hours more information
Coordinators: Piotr Pawlak
Group instructors: Piotr Pawlak
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Graded credit
workshop - Graded credit
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Adam Mickiewicz University, Poznań.
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-2 (2024-05-20)