Management block: Strategies for Promoting Polish Culture
General data
Course ID: | 16-BMSPKP-11 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Management block: Strategies for Promoting Polish Culture |
Name in Polish: | Blok menadżerski - Strategie promocji kultury polskiej |
Organizational unit: | Institute of European Culture in Gniezno |
Course groups: |
(in Polish) Moodle - przedmioty Innych jednostek |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0 OR
3.00
(depends on study program)
|
Language: | Polish |
Module type: | compulsory |
Major: | (in Polish) projektowanie kultury |
Cycle of studies: | 2nd cycle |
Year of studies (where relevant): | Year 1 |
Course module conducted remotely (e-learning): | (in Polish) nie |
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences: | (in Polish) brak |
Information on where to find course materials: | (in Polish) biblioteka UAM, materiały przekazane przez wykładowcę za pośrednictwem poczty mailowej lub grupy na MS Teamas |
Methods of teaching for learning outcomes achievement: | (in Polish) praca w grupach analiza przypadków dyskusja analiza tekstów raportów |
Student workload (ECTS credits): | (in Polish) 3 |
Short description: |
(in Polish) Zajęcia obejmują analizę strategii marketingowych w kulturze. Zajęcia podzielone będą na część analityczną dotyczącą strategii promocji kultury polskiej w kraju i za granicą |
Full description: |
(in Polish) 1. Dyplomacja publiczna a dyplomacja kulturalna 2. Modele promocji kultury 3. Programy i projekty promocyjne (Instytut Adama Mickiewicza, Międzynarodowe Centrum Kultury, Instytut Książki, Polski Instytut Sztuki Filmowej, Reduta Dobrego Imienia 4. Promocja kultury w kraju - diagnoza |
Bibliography: |
(in Polish) 1. Dziwisz D., Trzeci filar polityki zagranicznej – promocja kultury, http://www.psz.pl/117-polityka/dominika-dziwisz-trzeci-fi lar-polityki-zagranicznej-promocja-kultury (dostęp: 7.02.2017). 2. Informacja o wynikach kontroli promocji kultury polskiej na świecie (2010) https://www.nik.gov.pl/kontrole/P/10/070/KNO/ 3. Informacja o wynikach kontroli promocji kultury polskiej na świecie (2018) https://www.nik.gov.pl/plik/id,21207,vp,23839.pdf 4. Raport o polskiej polityce kulturalnej na Wschodzie, red. P. Kowal, 2017, https://www.kew.org.pl/wp-content/uploads/2021/05/Polska-obecnos%CC%81c%CC%81-na-Wschodzie-1.pdf 5. Raport o promocji kultury polskiej za granicą https://instytutkorfantego.pl/wp-content/uploads/2019/02/Raport-o-promocji-Polski-przez-kulture-red.-Pawe%C5%82-Potoroczyn.pdf |
Learning outcomes: |
(in Polish) - student zna strategie promocji i sposoby ich realizacji - zna instytucje odpowiedzialne z promocję kultury - student potrafi krytycznie przeanalizować raporty dotyczące działań promocyjnych w sferze kultury - potrafi dobrać metody promocji do danego działania w sferze kultury |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) - student przygotowuje wybrany przypadek instytucji kultury i analizuje sposób działania w zakresie promocji, przygotowuje wnioski i ewentualne rekomendacje - oceny formujące po każdych zajęciach |
Classes in period "Academic year 2022/2023, winter semester" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Navigate to timetable
MO TU W WAR
TH FR |
Type of class: |
workshop, 15 hours
|
|
Coordinators: | Katarzyna Jędraszczyk | |
Group instructors: | Katarzyna Jędraszczyk | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
workshop - Graded credit |
Copyright by Adam Mickiewicz University, Poznań.