Vocational Practice - Social Communication Specialisation
General data
Course ID: | 03-PKTKM-31PDL |
Erasmus code / ISCED: |
15.0
|
Course title: | Vocational Practice - Social Communication Specialisation |
Name in Polish: | Praktyki zawodowe spec. komunikacja medialna |
Organizational unit: | Institute of Polish Philology |
Course groups: |
(in Polish) Moodle - przedmioty Szkoły Nauk o Języku i Literaturze (in Polish) Przedmioty obowiązkowe dla spec. komunikacja medialna (studia licencjackie) |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0 OR
3.00
(depends on study program)
|
Language: | Polish |
Module type: | compulsory |
Major: | (in Polish) filologia polska |
Cycle of studies: | 1st cycle |
Module learning aims: | (in Polish) Cele modułu kształcenia: - zapoznanie się ze specyfiką pracy w firmie i jej rolą oraz zadaniami na rynku (kreowanie wizerunku firmy, komunikowanie firmy z otoczeniem, działania na rzecz lokalnej społeczności), - nabycie umiejętności organizacji pracy zarówno indywidualnej, jak i w zespole, - nabycie praktycznych umiejętności potrzebnych do wykonywania przyszłej pracy zawodowej: pisanie tekstów na określony temat, o wskazanej objętości, pod presją czasu i/lub stresu, organizacja stanowiska pracy, planowanie, samodzielność w pozyskiwaniu informacji, umiejętność współpracy zarówno z pracownikami, jak i klientami. |
Student workload (ECTS credits): | (in Polish) 3 |
Full description: |
(in Polish) Treści programowe dla przedmiotu: - sposoby komunikowania się z instytucjami i klientami indywidualnymi, - specyfika działalności promocyjnej i marketingowej, - rola mediów w procesie komunikacji, - świadome kształtowanie treści ze względu na cel, - dbałość o autowizerunek oraz wizerunek firmy/marki, - kreatywność i samodzielność jako warunki zarządzania informacją, - sposoby pozyskiwania informacji, - cechy dobrego pracownika. |
Learning outcomes: |
(in Polish) Po zakończeniu praktyk i potwierdzeniu osiągnięcia efektów uczenia się student/ka potrafi: - dokonać krytycznego wyboru informacji ze względu na ich wiarygodność oraz cel wykorzystania, - dostosować sposób mówienia/ pisania do sytuacji komunikacyjnej, - zorganizować sobie stanowisko pracy i rozplanować zadania, - pracować w grupie, przyjmując różne role, - obsługiwać programy komputerowe, z którymi miał styczność podczas praktyk, - pozyskiwać informacje z różnych źródeł (a także od innych osób) i wykorzystywać je samodzielnie oraz twórczo, z zachowaniem zasad etyki i poszanowaniem praw własności intelektualnej, - tworzyć teksty na zamówienie: wskazanej długości, w określonej konwencji (np. wpis na oficjalnej stronie WWW firmy, portalu społecznościowym, mail do klienta, hasło reklamowe, informacja dla mediów) i na ściśle określony temat, - wypowiadać się z dbałością o stylistyczną, merytoryczną oraz etyczną wartość swoich wystąpień (dotyczy zarówno miejsc pracy, których specyfika związana jest z aktywnością publiczną, jak i komunikacji w obrębie firmy). |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Skala ocen: bardzo dobry (bdb; 5,0): ocena wystawiona przez opiekuna praktyki w instytucji, potwierdzona jego opinią, z której wynika pełna realizacja celów praktyki i zdobycie przez studenta wszystkich wskazanych w programie praktyk umiejętności w stopniu bardzo dobrym. Ocena powinna być potwierdzona zapisami w dzienniku praktyk oraz rozmową z akademickim opiekunem praktyk. Kolejne oceny: 4,5; 4,0; 3,5; 3,0 wystawiane są na podstawie tych samych wskazań. niedostateczny (ndst; 2,0): student nie odbył praktyki lub w sposób rażący zaniedbywał swoje obowiązki w miejscu jej odbywania, co potwierdza opinia zakładowego opiekuna praktyk. Kryteria oceniania: - zaświadczenie odbycia praktyki; opinia opiekuna praktyki w instytucji i wystawiona przez niego ocena, - dziennik praktyki prowadzony przez studenta, - rozmowa z akademickim opiekunem praktyk. Ocena wystawiona przez opiekuna zakładowego nie determinuje ostatecznej oceny z praktyk. Jeśli na podstawie dziennika praktyk oraz rozmowy ze studentem akademicki opiekun uzna, że propozycję opiekuna zakładowego należy skorygować, może ocenę zarówno podnieść, jak i obniżyć. |
Classes in period "Academic year 2020/2021, winter semester" (past)
Time span: | 2020-10-01 - 2021-02-28 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
practical work, 90 hours
|
|
Coordinators: | Marcin Telicki | |
Group instructors: | Marcin Telicki | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
practical work - Graded credit |
Classes in period "Academic year 2021/2022, winter semestr" (past)
Time span: | 2021-10-01 - 2022-02-23 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
practical work, 90 hours
|
|
Coordinators: | Marcin Telicki | |
Group instructors: | Marcin Telicki | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
practical work - Graded credit |
Classes in period "Academic year 2022/2023, winter semester" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
practical work, 90 hours
|
|
Coordinators: | Marcin Telicki | |
Group instructors: | Marcin Telicki | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
practical work - Graded credit |
Classes in period "Academic year 2023/2024, winter semester" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
practical work, 90 hours
|
|
Coordinators: | Marcin Telicki | |
Group instructors: | Marcin Telicki | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Graded credit
practical work - Graded credit |
Copyright by Adam Mickiewicz University, Poznań.