Przedmioty w rejestracji Rejestracja na przedmioty w ramach Dodatkowych Usług Edukacyjnych - studia stacjonarne 11-DUEST-21sl-s
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/SL - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2021/SL | |||||
11-DUEDP-11-ds |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają przygotować od podejmowania zadań diagnostycznych i projektujących w ramach pracy pedagoga. |
|
|||
11-DUEDO-11-ds |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-DUEPO-11-ds |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-DUEPDP-11-ds |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
11-DUEPRC-11-ds |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wprowadzeniem do problematyki zajęć: psychologia rozwoju człowieka jest ukazanie jej miejsca wśród innych dziedzin szczegółowych psychologii i dziedzin pokrewnych oraz omówienie jej misji jak i podstawowych pojęć. Na kolejnych zajęciach omawiane są poszczególne okresy rozwoju człowieka w całym cyklu życia. Każdy okres charakteryzowany jest pod kątem zadań rozwojowych jak i potencjału oraz zagrożeń zdrowego rozwoju, z uwzględnieniem czynników ekologicznych i społeczno - kulturowych. Cykl zajęć kończy dyskusja nad współczesnymi wyzwaniami rozwojowymi, przed którymi stoją ludzie w poszczególnych okresach swego życia. W jej efekcie studenci formułują tematy esejów, które będą pisać na zaliczenie cyklu zajęć. |
|
|||