Przedmioty w rejestracji 09-s3-DL-Port, 09-s3-DL-Rum, 09-s3-DL-Wlos 09-177
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020/SZ - Semestr zimowy 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2020/SZ | |||||
09-JK2F-3L-24 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
• rozwijanie kompetencji komunikacyjnych w języku francuskim z naciskiem na integrowanie sprawności językowych (łączenie słuchania i czytania z mówieniem i pisaniem) na poziomie A2 dla języka francuskiego • rozwijanie umiejętności posługiwania się środkami językowymi (leksykalnymi, gramatycznymi, ortograficznymi i fonetycznymi) określonymi dla poziomu A2 w prostych wypowiedziach ustnych i pisemnych • przekazanie podstawowej wiedzy nt. wybranych krajów francuskiego obszaru językowego • rozwijanie zainteresowania kulturą francuskiego obszaru językowego • rozwijanie umiejętności komunikacji i pracy w grupie • rozwijanie umiejętności samooceny i samodzielnej pracy nad językiem |
|
|||
09-L2F-3L-24 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1/ przekazanie wiedzy o środkach językowych (leksykalnych, gramatycznych i fonetycznych) określonych dla poziomu A2 ESOKJ dla języka francuskiego 2/ rozwijanie umiejętności posługiwania się środkami językowymi określonymi dla poziomu A2 ESOKJ dla języka francuskiego oraz powtarzanie tych nabytych 3/ rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu i mówienia 4/ rozwinięcie umiejętności komunikacji i pracy w grupie 5/ rozwinięcie umiejętności samooceny i samodzielnej pracy nad językiem |
|
|||