Przedmioty w rejestracji 09-s3-DL-Rom, 09-s3-DL-Wlos 09-017
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020/SZ - Semestr zimowy 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2020/SZ | |||||
09-N-DJFW1-3L-12 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Specyfika przedmiotu na II etapie edukacyjnym: cele kształcenia i treści nauczania przedmiotu, rozkład materiału Rozwijanie odpowiedzialnej relacji z uczniami: podmiotowość i pełnomocność ucznia na II etapie edukacyjnym Rola nauczyciela na II etapie edukacyjnym Metody i zasady nauczania. Tworzenie konspektu lekcji: planowanie celów i przebiegu lekcji Formy pracy w klasie na lekcji przedmiotu Projektowanie środowiska materialnego lekcji Kontrola i ocena efektów pracy Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień uczniów Dostosowywanie działań pedagogicznych do potrzeb i możliwości ucznia Trudności w uczeniu się Sytuacje wychowawcze w toku nauczania przedmiotowego, utrzymanie dyscypliny w klasie. Specyfika pracy z nastoletnim uczniem. Kształtowanie u uczniów pozytywnego stosunku do nauki |
|
|||
09-N-DJFW2-3L-12 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Specyfika przedmiotu na II etapie edukacyjnym: cele kształcenia i treści nauczania przedmiotu, rozkład materiału Rozwijanie odpowiedzialnej relacji z uczniami: podmiotowość i pełnomocność ucznia na II etapie edukacyjnym Rola nauczyciela na II etapie edukacyjnym Metody i zasady nauczania. Tworzenie konspektu lekcji: planowanie celów i przebiegu lekcji Formy pracy w klasie na lekcji przedmiotu Projektowanie środowiska materialnego lekcji Kontrola i ocena efektów pracy Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień uczniów Dostosowywanie działań pedagogicznych do potrzeb i możliwości ucznia Trudności w uczeniu się Sytuacje wychowawcze w toku nauczania przedmiotowego, utrzymanie dyscypliny w klasie. Specyfika pracy z nastoletnim uczniem. Kształtowanie u uczniów pozytywnego stosunku do nauki |
|
|||