Filologia, specjalność filologia hiszpańska, studia stacjonarne II stopnia, semestr 4 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Neofilologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020/SZ - Semestr zimowy 2020/2021 2021/SL - Semestr letni 2020/2021 2021/SZ - Semestr zimowy 2021/2022 2022/SL - Semestr letni 2021/2022 2022/SZ - Semestr zimowy 2022/2023 2023/SL - Semestr letni 2022/2023 2024/SL - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020/SZ | 2021/SL | 2021/SZ | 2022/SL | 2022/SZ | 2023/SL | 2024/SL | |||||
09-N-DJFWH2-4M-22 | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nauczanie słownictwa włoskiego/francuskiego Nauczanie gramatyki, sprawności rozumienia ze słuchu, rozumienia tekstu czytanego, sprawności pisania, mówienia, wymowy Wykorzystanie czasu lekcji. Redagowanie scenariusza lekcji Dobór metod dydaktycznych Kontrola i ocena w nauce języka włoskiego/ francuskiego Rodzaje błędów i sposoby ich poprawy Analiza i ocena własnej pracy dydaktyczno-wychowawczej Materiały nauczania. Nowe technologie w nauczaniu języka Organizacja pracy w klasie i poza nią Wpływ współpracy z rodzicami na przyswojenie języka |
|
|||||
09-JK2-4MH-22 |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest poznanie podobieństw i różnic między wariantami języka hiszpańskiego w Hispanoameryce a wariantem standardowym języka hiszpańskiego na Półwyspie Iberyjskim, zwłaszcza z pragmatycznej perspetywy. Poruszane zagadnienia obejmują dyskusję problemów związanych ze zróżnicowaniem pragmatycznym, fonetycznym, morfo-synktatycznym i leksykalno-semantycznym języka hiszpańskiego w Ameryce Łacińskiej w ujęciu globalnym, regionalnym i lokalnym. |
|
||||||||
09-JKBpz-SL-11 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Europako Erreferentzia Markoan ezarritako helburuak ikasleen maila aniztasunera egokituko ditugu. Aurten, antza, A1 mailako eta B1 mailako helburuak izango ditugu gidari gure jardunerako. We will adapt the objectives set out in the European Reference Framework to the diversity of student levels. This year it seems that the objectives of level A1 and level B1 will mark our work. |
|
|||||
09-N-LPsE2-4M-11 | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
09-L2-4MH-22 | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone są czytaniu i komentowaniu ważnych eseistów hiszpańsko-amerykańskich XX i XXI wieku. |
|
|||||
09-PNJHjs-4MH-44 | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
09-N-PD2-4M-11 | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
09-P3-4MH-33 |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter praktyczny i obejmują tłumaczenie ustne. |
|
||||||||
09-SMJ-4MH-44 |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć seminaryjnych z językoznawstwa hiszpańskiego jest przygotowanie studentów do napisania pracy magisterskiej oraz do egzaminu magisterskiego wybranej specjalizacji. Praca seminaryjna zakłada w pierwszym roku wprowadzenie w problematykę prowadzenia badań naukowych w zakresie wybranych dyscyplin językoznawczych z uwzględnieniem własnych zainteresowań studenta. W ramach seminarium student pogłębia swą wiedzę zarówno przez własne lektury, jak i przez aktywny udział w dyskusjach nad zagadnieniami omawianymi na zajęciach. W drugim roku następuje ostateczne sformułowanie tytułu i planu pracy, postawienie tez, przeprowadzenie selekcji materiału źródłowego, zebranie korpusu, uzgodnienie z promotorem założeń metodologicznych pracy i jej redakcja w języku hiszpańskim. |
|
||||||||
09-SML1-4MH-44 | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
09-SML2-4MH-44 |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||