Seminarium licencjackie [16-SLKEUR-22]
Semestr letni 2021/2022
Seminarium,
grupa nr 2
Moodle ID: 390982_2
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [16-SLKEUR-22] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/2022 [2022/SL]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 9:15 - 10:45
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z notą | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Kamil Wasilkiewicz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
- J. Depo, Poradnik licencjata: jak napisać pracę licencjacką?, Zeszyt Naukowy 2007, 1, s. 76-87. - A. Pułło, Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2006. - W. Welskop, Jak napisać pracę licencjacką i magisterską? Poradnik dla studentów, Łódź 2014. Pozostała literatura w zależności od wybranych tematów prac licencjackich. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Metody badawcze w procesie przygotowywania pracy licencjackiej 2. Pozyskiwanie, analiza i selekcja materiału badawczego 3. Przygotowywanie pracy licencjackiej |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład konwersatoryjny Dyskusja Praca z tekstem Metoda ćwiczeniowa Metoda badawcza (dociekania naukowego) Inne (jakie?) - seminarium |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu dostateczny (dst; 3,0): minimalna akceptowalna wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu Elementy oceny: - praca pisemna 100% |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
--- |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.