Seminarium licencjackie [09-SLSIN-11]
Semestr letni 2021/2022
Seminarium,
grupa nr 3
Moodle ID: 379571_3
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [09-SLSIN-11] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/2022 [2022/SL]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 8 |
Limit miejsc: | 9 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Agnieszka Paterska-Kubacka |
Literatura: |
‒ materiały dostarczane przez wykładowcę na zajęciach ‒ materiały i teksty źródłowe odpowiednie do wybranego tematu pracy licencjackiej |
Zakres tematów: |
Literaturoznawstwo chińskie |
Metody dydaktyczne: |
Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień Dyskusja Praca z tekstem Metoda ćwiczeniowa Metoda badawcza (dociekania naukowego) |
Metody i kryteria oceniania: |
Prezentacja multimedialna ocena poszczególnych etapów powstawania pracy licencjackiej Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0): zastosowanie w pełni na poszczególnych etapach pisania pracy wszystkich przekazanych przez promotora informacji dotyczących sposobu jej pisania: zachowanie odpowiedniej struktury pracy, właściwa edycja, prawidłowo sporządzona bibliografia, etc.; duża samodzielność w wyszukiwaniu i analizowaniu materiałów źródłowych oraz odpowiedni ich dobór; bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących zjawisk powiązanych z zakresem pracy, bardzo dobre opracowanie sinologiczne pracy (znaki, pinyin), wyraźne sformułowanie tezy i prezentacja wniosków; dobry plus (+db; 4,5): jak wyżej, z nieznacznymi niedociągnięciami; dobry (db; 4,0): jak wyżej, ale możliwy szerszy zakres niedociągnięć: drobne braki w strukturze pracy, edycji, sposobie sporządzenia bibliografii, mniejsza samodzielność w wyszukiwaniu i analizowaniu materiałów źródłowych, dobra znajomość zagadnień dotyczących zjawisk powiązanych z zakresem pracy, dobre opracowanie sinologiczne pracy (znaki, pinyin), mniej wyraźne sformułowanie tezy i wniosków; dostateczny plus (+dst; 3,5): zastosowanie w sposób zadowalający na poszczególnych etapach pisania pracy wszystkich przekazanych przez promotora informacji dotyczących sposobu jej pisania (zachowanie odpowiedniej struktury pracy, właściwa edycja, prawidłowo sporządzona bibliografia, etc.), zadowalająca samodzielność w wyszukiwaniu i analizowaniu materiałów źródłowych, średnia znajomość zagadnień dotyczących zjawisk powiązanych z zakresem pracy, zadowalające opracowanie sinologiczne pracy (znaki, pinyin),etc., mało wyraźne sformułowanie tezy i wniosków; dostateczny (dst; 3,0): zastosowanie w sposób zadowalający na poszczególnych etapach pisania pracy wszystkich przekazanych przez promotora informacji dotyczących sposobu jej pisania (zachowanie odpowiedniej struktury pracy, właściwa edycja, prawidłowo sporządzona bibliografia, etc.), mała samodzielność w wyszukiwaniu i analizowaniu materiałów źródłowych, nikła znajomość zagadnień dotyczących zjawisk powiązanych z zakresem pracy, słabe opracowanie sinologiczne pracy (znaki, pinyin), mało wyraźne sformułowanie tezy i wniosków; niedostateczny (ndst; 2,0): zastosowanie w sposób niezadowalający lub niezastosowanie na poszczególnych etapach pisania pracy przekazanych przez promotora informacji dotyczących sposobu jej pisania, brak samodzielności w wyszukiwaniu i analizowaniu materiałów źródłowych, zerowa znajomość zagadnień dotyczących zjawisk powiązanych z zakresem pracy, błędne opracowanie sinologiczne pracy (znaki, pinyin), mało wyraźne sformułowanie tezy i wniosków lub niezłożenie pracy licencjackiej w terminie |
Uwagi: |
dr A. Paterska-Kubacka |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.