Efektywność eventów 07-EE-TZE3-DL
Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Efektywność eventów 07-EE-TZE3-DL | |||
Zajęcia |
Semestr letni 2020/2021 (2021/SL)
(w trakcie)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 20 | |||
Limit miejsc: | 20 | |||
Prowadzący: | Magdalena Kugiejko | |||
Literatura: |
Babbie E., 2013, Podstawy badań społecznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Jaworowicz P., Jaworowicz M., 2016, Event marketing - definicja i efektywność, Difin Kozielski R., 2011, „Wskaźniki marketingowe”, Warszawa Olędzki J.(red.), Tworzydło D. (red.), 2008, Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa Rummler Geary A., Brache Alan P., 2000, Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa (wybrane fragmenty) Celuch K., 2014, Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce, Wydawnictwo: UCZELNIA VISTULA Celuch K., 2016, Przemysł spotkań. wiedza, produkt, motywacja, Akademia Finansów i Biznesu Vistula |
|||
Zakres tematów: |
Charakterystyka narzędzi i sposobów oceny eventów Określanie korzyści dokonywania oceny eventów Co daje prowadzenie ciągłej oceny eventów Dokonywanie oceny efektywności eventów Wyciąganie wniosków z oceny eventów |
|||
Metody dydaktyczne: |
metoda projektu, praca w grupie, zaliczenie pisemne |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składają się: Praca na zakończenie zajęć – projekt (70%), ocena aktywności studenta podczas zajęć i konsultacji (30%) Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0) >90% dobry plus (+db; 4,5) 80 – 90% dobry (db; 4,0) 70 – 80% dostateczny plus (+dst; 3,5) 60 - 70% dostateczny (dst; 3,0) 50 – 60% niedostateczny (ndst; 2,0) <50 % punktów obowiązkowe są włączone kamery podczas zajęć online |
|||
Uwagi: |
1gr |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.