Pozyskiwanie zleceń 07-PZ-TZE3-DL
Semestr zimowy 2019/2020
Wykład,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Pozyskiwanie zleceń 07-PZ-TZE3-DL | |||
Zajęcia |
Semestr zimowy 2019/2020 (2019/SZ)
(zakończony)
Wykład (WYK), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 51 | |||
Limit miejsc: | 100 | |||
Prowadzący: | Magdalena Kugiejko | |||
Literatura: |
Pawlicz A., 2012, Booker i looker na rynku turystycznym, [w:] Popyt turystyczny konsumpcja – segmentacja rynki, Szczecin S. Schaffer, J. Mills, The Role of Trust on the Web: The Development of an Online Trust Creation Model for eTravel Agents, www.ifitt.org, [11.11.2018]. (red.) Iwankiewicz B., Panasiuk A., Rogoziński K., 2012, Teoria usług – funkcjonowanie sektora usługowego – kształcenie w usługach Buhalis D., Law R., (2008), Progress in Information Technology and Tourism Management: 20 years and 10 years after the Internet. The state of e- Tourism Research, „Tourism Management”, No 4 (29) Buhalis D. (2003), E-Tourism: Information Technology for Strategic Tourism Management, Prentice Hall, Harlow, UK (red.) „ECONOMIC PROBLEMS OF TOURISM”, 2012, 2014 Szczecin http://www.wzieu.pl/zn/877/ZN_877.pdf http://www.wzieu.pl/zn/658/ZN_658.pdf |
|||
Zakres tematów: |
1. Co to jest zlecenie. 2. Rodzaje zleceń i sposoby ich właściwego przygotowania. 3. Jak znaleźć klienta, zleceniobiorcę i pośrednika przy realizacji oferty. 4. Sposoby dystrybucji zleceń na rynku eventowym. 5. Portale związane ze zleceniami. 6. Zasady przygotowania zlecenia dla potrzeb różnych rodzajów eventów. 7. Przygotowanie i efektywność rozsyłania zleceń |
|||
Metody dydaktyczne: |
- metody oparte na słowie: wykład, opowiadanie, pogadanka, opis, dyskusja, praca z tekstem; - metody oparte na obserwacji i pomiarze: pokaz |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składają się: ocena z testu na zakończenie zajęć (80%), ocena aktywności studenta podczas zajęć i konsultacji (20%). Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM: bardzo dobry (bdb; 5,0) > 90% dobry plus (+db; 4,5) 80 – 90% dobry (db; 4,0) 70 – 80% dostateczny plus (+dst; 3,5) 60 - 70% dostateczny (dst; 3,0) 50 – 60% niedostateczny (ndst; 2,0) < 50 % punktów Obecność na zajęciach jest wskazana. Kolokwium odbędzie się na ostatnich zajęciach NIEOBECNOŚĆ* kolokwium należy napisać na dyżurze (termin – do 7 dni po powrocie) W przypadku otrzymania oceny negatywnej w pierwszym terminie student niezwłocznie powinien ją poprawić (drugi termin – ostatni). |
|||
Uwagi: |
1gr |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.