Podstawy pedagogiki czasu wolnego [11-PPC-2ASL-s]
Semestr letni 2018/2019
Konwersatorium,
grupa nr 1
Moodle ID: 295929_1
Przedmiot: | Podstawy pedagogiki czasu wolnego [11-PPC-2ASL-s] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2018/2019 [2019/SL]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 5 |
Limit miejsc: | 8 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z notą |
Prowadzący: | Ewa Włodarczyk |
Literatura: |
Orłowska M., Błeszyński J., Czas wolny jako środowisko życia : perspektywa pedagogiczna: wybrane problemy, Warszawa 2016. Pięta J., Pedagogika czasu wolnego, Warszawa 2014. Tauber D. R., Pedagogika czasu wolnego, Zarys problematyki, Poznań 2002. Truszkowska-Wojtkowiak M., Fenomen czasu wolnego, Gdańsk 2012. Walczak M., Wychowanie do wolnego czasu, Zielona Góra 1994. Winiarski R. (red.), Rekreacja i czas wolny: studia humanistyczne, Warszawa 2011. Literatura przedmiotu dobrana do szczegółowych form spędzania czasu wolnego |
Zakres tematów: |
Pedagogika czasu wolnego – przedmiot i zakres zainteresowań Czas wolny – jego funkcje i znaczenie. Wybrane formy spędzania wolnego czasu. Wychowanie do konstruktywnego spędzania czasu wolnego. Praca animatora czasu wolnego (umiejętności, bariery, trudności). |
Metody dydaktyczne: |
Wykład konwersatoryjny Praca z tekstem Metoda projektu Dyskusja |
Metody i kryteria oceniania: |
ocena części pisemnej i praktycznej zadania na zaliczenie przedmiotu obserwacja i ocena trafności wypowiedzi studentów podczas konwersatoriów |
Uwagi: |
r2-S1-PDsa |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.