Gry rekreacyjne i terenowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 11-GRT-11-s |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Gry rekreacyjne i terenowe |
Jednostka: | Wydział Studiów Edukacyjnych |
Grupy: |
E-learning - przedmioty Wydziału Studiów Edukacyjnych Moodle - przedmioty Szkoły Nauk Społecznych |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | język polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Kierunek studiów: | pedagogika, spec. edukacja elementarna i wychowanie fizyczne |
Poziom przedmiotu: | I stopień |
Cele kształcenia: | Celem przedmiotu jest wyposażenie studenta w pełen zakres wiedzy i umiejętności, na podstawie której nabędzie kompetencje pragmatyczne, współdziałania, komunikacyjne, kreatywne i informatyczno-medialne. |
Rok studiów (jeśli obowiązuje): | III rok |
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning): | NIE, jednak w roku akademickim 2020/2021 w związku z COVID-19 zajęcia będą realizowane zdalnie na MS Teams (w całości). |
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji: | Pożądane predyspozycje do wykonywania zawodu nauczyciela, instruktora, animatora znajomość podstawowych pojęć z zakresu pedagogiki oraz Wychowania Fizycznego |
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć: | Materiały do zajęć zostaną udostępnione przez prowadzącego. |
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK: | Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień Wykład konwersatoryjny Gra dydaktyczna/symulacyjna Gra dydaktyczna/symulacyjna Metoda warsztatowa Pokaz i obserwacja Demonstracje dźwiękowe i/lub video Praca w grupach |
Nakład pracy studenta (punkty ECTS): | Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem liczba godzin 30 Praca własna studenta* Przygotowanie do zajęć liczba godzin 5 Przygotowanie pracy pisemnej, raportu, prezentacji, demonstracji, itp. liczba godzin 10 Przygotowanie projektu liczba godzin 10 Przygotowanie do egzaminu / zaliczenia liczba godzin 5 SUMA GODZIN 60 LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA MODUŁU ZAJĘĆ/PRZEDMIOTU 2 pkt |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest wyposażenie studenta w pełen zakres wiedzy i umiejętności do wykonywania zawodu nauczyciela, instruktora, animatora |
Literatura: |
Bondarowicz M: Gry i Zabawy. Podstawy Metodyczne AWF, Warszawa. Bator A., Buła A., Stanek L., Popularne gry rekreacyjne. Kraków, AWF 2002. Literatura zostanie udostępniona przez prowadzącego za pomocą platformy Teams oraz drogą mailową. |
Efekty uczenia się: |
Student nabędzie wiedzę z wybranych zagadnień Teorii Wychowania Fizycznego (a także teorii sportu oraz rekreacji). Student przyswoi wybrane elementy teoretyczne oraz praktyczne z zakresu zajęć ruchowych i metodyki przedmiotu. Zdobędzie umiejętności pozwalające na przeprowadzenie poszczególnych części zajęć oraz podejmie próbę przeprowadzenia przygotowanych zajęć Potrafi dobrać treści i metody pracy dydaktyczno-wychowawczej do odpowiedniego wieku, płci, rozwoju oraz zainteresowań. W ramach dydaktyki przedmiotu opanuje podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu rekreacji oraz poruszania się w terenie i orientacji przestrzennej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Projekt Egzamin praktyczny (obserwacja wykonawstwa) bardzo dobry (bdb; 5,0): dobry plus (+db; 4,5): dobry (db; 4,0): dostateczny plus (+dst; 3,5): dostateczny (dst; 3,0): niedostateczny (ndst; 2,0): |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Filip Przymusiński | |
Prowadzący grup: | Filip Przymusiński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Konwersatorium - Zaliczenie z notą |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.