Content marketing czyli kreowanie wizerunku firmy/instytucji w mediach społecznościowych - spec. komunikacja medialna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 03-CMK-22PDL |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.0
|
Nazwa przedmiotu: | Content marketing czyli kreowanie wizerunku firmy/instytucji w mediach społecznościowych - spec. komunikacja medialna |
Jednostka: | Instytut Filologii Polskiej |
Grupy: |
E-learning - przedmioty Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej Moodle - przedmioty Szkoły Nauk o Języku i Literaturze Przedmioty obowiązkowe dla spec. komunikacja medialna (studia licencjackie) |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | język polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Kierunek studiów: | filologia polska |
Poziom przedmiotu: | I stopień |
Cele kształcenia: | Cele modułu kształcenia: - zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu, w szczególności content marketingu, jako narzędzi kształtowania wizerunku firmy/organizacji, - zapoznanie studentów z metodami oddziaływania na odbiorców komunikatu, - wykształcenie umiejętności zaplanowania, przygotowania i poprowadzenia prostej kampanii content marketingowej, - udoskonalenie umiejętności poszukiwania niezbędnych, rzetelnych informacji potrzebnych do przygotowywania kampanii, przygotowywania krótkich treści o charakterze marketingowym. |
Rok studiów (jeśli obowiązuje): | II rok |
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć: | Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej. |
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK: | Wykład, prezentacja multimedialna, przegląd stron internetowych firm i instytucji, dyskusja w grupie, ćwiczenia praktyczne. |
Nakład pracy studenta (punkty ECTS): | 3 |
Pełny opis: |
Treści programowe dla przedmiotu: - wprowadzenie do tematyki zajęć – marketing i content marketing, - metody kreowania wizerunku firmy/organizacji, - analiza funkcjonowania współczesnych mediów społecznościowych w kontekście kampanii content marketing, - tworzenie kampanii content marketing dla organizacji/firmy/instytucji, - tworzenie tekstów na profil Facebook firmy/organizacji, - zdjęcia i grafika w kampanii content marketing, mediach społecznościowych. |
Literatura: |
Zalecana literatura: Barbara Stawarz, Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów, Warszawa 2017. |
Efekty uczenia się: |
Po zakończeniu przedmiotu (modułu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów uczenia się student/ka potrafi: - wykorzystać wiedzę z zakresu marketingu i promocji, w szczególności content marketingu, - kreować pozytywny wizerunek firmy/organizacji, - zaplanować i przeprowadzić prostą kampanię content marketingową, - wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje dla celów zawodowych, - tworzyć teksty charakterystyczne dla kampanii content marketingowej, - współdziałać i pracować w grupie dla osiągnięcia celów kampanii. |
Metody i kryteria oceniania: |
Skala ocen: bardzo dobry (5,0): bardzo dobra wiedza z zakresu zajęć, poprawne przygotowanie materiałów na FB wraz z grafiką/zdjęciami, wywiadem i krótkiego artykułu popularnonaukowego. dobry (db; 4,0): dobra wiedza z zakresu zajęć, poprawne przygotowanie materiałów na FB wraz z grafiką/zdjęciami i wywiadem, przedstawienie pomysłu na tekst popularnonaukowy w ramach kampanii content marketingowej. dostateczny (dst; 3,0): dostateczna wiedza z zakresu zajęć, poprawne przygotowanie materiałów na FB wraz ze zdjęciami, przedstawienie pomysłu na tekst popularnonaukowy w ramach kampanii marketingowej. niedostateczny (ndst; 2,0): niedostateczna wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Rzepecka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-24 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Natalia Gorzelańczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Natalia Gorzelańczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Natalia Gorzelańczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.