Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

WF: Dydaktyka ogólna

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 23-PSDM-DYO
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: WF: Dydaktyka ogólna
Jednostka: Wydział Psychologii i Kognitywistyki
Grupy: E-learning - przedmioty Wydziału Psychologii i Kognitywistyki
Fakultety na Wydziale Psychologii i Kognitywistyki
Moodle - przedmioty Szkoły Nauk Społecznych
Przedmioty na Wydziale Psychologii i Kognitywistyki
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: język polski
Kierunek studiów:

psychologia

Poziom przedmiotu:

jednolite magisterskie

Rok studiów (jeśli obowiązuje):

V rok

Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji:

Student powinien posiadać wiedzę z zakresu psychologii ogólnej i psychologii rozwojowej.

Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć:

platforma elearningowa, biblioteka wydziałowa

Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK:

Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień

Wykład konwersatoryjny

Wykład problemowy

Dyskusja

Metoda analizy przypadków

Pokaz i obserwacja

Demonstracje dźwiękowe i/lub video


Nakład pracy studenta (punkty ECTS):

5

Literatura:

‒ Kupisiewicz, Cz. (2000). Dydaktyka ogólna. Warszawa: Graf Punkt.

‒ Pułturzycki, J. (1999). Dydaktyka dla nauczycieli. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.

‒ Klus-Stańska, D. (2010). Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak.

‒ Kupisiewicz, Cz. (2013). Z dziejów teorii i praktyki wychowania. Podręcznik akademicki. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-24 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Przemysław Gąsiorek
Prowadzący grup: Przemysław Gąsiorek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)