Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Pedagogika na III i IV etapie edukacyjnym (2.2)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 15-PEDN34EE-KN-11
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Pedagogika na III i IV etapie edukacyjnym (2.2)
Jednostka: Wydział Anglistyki
Grupy: Moodle - przedmioty Szkoły Nauk o Języku i Literaturze
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Kierunek studiów:

Filologia angielska

(Moduł opcjonalny: "Kształcenie nauczycieli - studia II stopnia")

Poziom przedmiotu:

II stopień

Rok studiów (jeśli obowiązuje):

I rok

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

The aim of this course is to provide students with detailed knowledge and skills connected with work with pupils at the third and fourth stages of education (12-18 year-olds). The introductory part deals with the development background of teenagers. Central issues of this stage of education are discussed. The second part is concerned with planning, conducting and evaluating of the pedagogical process. Students are given a set of tools that will enable them to design preventive and pedagogic programmes with respect to pupils’ age, needs and capabilities. The final part deals with a variety of aspects related to the everyday work of a teacher, such as pupils’ social integration, teacher – parent relationship, media in education and solving of educational problems. Students are required to participate actively in class discussion, complete all tasks and pass the final test.

Pełny opis: (tylko po angielsku)

The aim of this course is to provide students with detailed knowledge and skills connected with work with pupils at the third and fourth stages of education (12-18 year-olds). The introductory part deals with the development background of teenagers. Central issues of this stage of education are discussed. The second part is concerned with planning, conducting and evaluating of the pedagogical process. Students are given a set of tools that will enable them to design preventive and pedagogic programmes with respect to pupils’ age, needs and capabilities. The final part deals with a variety of aspects related to the everyday work of a teacher, such as pupils’ social integration, teacher – parent relationship, media in education and solving of educational problems. Students are required to participate actively in class discussion, complete all tasks and pass the final test.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)