Public Relations
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 14-SPN2KPRL11 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Public Relations |
Jednostka: | Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa |
Grupy: |
Moodle - przedmioty Szkoły Nauk Społecznych |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Skrócony opis: |
1.Miejsce public relations w marketingu; istota public relations 2.Public relations a pojęcia pokrewne 3.Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations 4.Motywy prowadzenia działalności public relations 5.Analiza stanu wyjściowego podmiotu 6.Pojęcie otoczenia organizacji i metody jego analizowania 7.Planowanie działalności PR 8.Instrumenty PR 9.Współpraca z mediami 10.Komunikacja wewnątrz organizacji - wewnętrzny PR 11.Prewencyjne i kryzysowe PR 12.Metody analizy skuteczności działalności PR |
Pełny opis: |
-zapoznanie studentów z celami prowadzenia działalności public relations; -zapoznanie z narzędziami public relations; -ukazanie czynników warunkujących efektywność działalności public relations; -zapoznanie z metodami badania skuteczności działalności public relations. |
Literatura: |
Podstawowa 1.Wojcik K., Public relations od A do Z. Tom I: Analiza sytuacji wyjściowej. Planowanie działalności, Warszawa 1997. 2.Wojcik K., Public relations od A do Z. Tom II: Wprowadzanie programów PR. Kontrola procesów PR, Warszawa 1997. 3.Wojcik K., Public relations -wiarygodny dialog z otoczeniem, 2005. 4.Żbikowska A., Public relations, Warszawa 2005. Uzupełniająca 1.Black S., Public Relations, Warszawa 1998. 2.Bland M., Jak utrzymywać dobre relacje z mediami, Wydawnictwo ONE Press 2005. 3.Budzyński W., Public Relations, Warszawa 1997. 4.Cenker E., Public Relations, Poznań 2000. 5.Goban - Klas T., PR czyli promocja reputacji, Warszawa 1997. 6.Goldman M., Współpraca z prasą i Public Relations, Warszwa 1997. 7.Gregory A., Public Relations w praktyce, Kraków 1997. 8.Murdoch A., Prezentacje i wystąpienia w public relations, Warszawa 2000. 9.Oliver S., Strategia public relations, Warszawa 2005. 10.Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, J. Olędzki, D. Tworzydło (red.), Warszawa 2008. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Paweł Łokić | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Paweł Łokić | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.