PNJA Sprawności zintegrowane
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 13-ASL2XPSZ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PNJA Sprawności zintegrowane |
Jednostka: | Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu |
Grupy: |
E-learning - przedmioty Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego w Kaliszu Moodle - przedmioty Innych jednostek |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Podsadna-Pietrzak, Agnieszka Wawrzyniak | |
Prowadzący grup: | Joanna Bukowska, Katarzyna Podsadna-Pietrzak, Agnieszka Wawrzyniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-24 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Kulka, Katarzyna Podsadna-Pietrzak, Agnieszka Wawrzyniak | |
Prowadzący grup: | Tomasz Kulka, Katarzyna Podsadna-Pietrzak, Agnieszka Wawrzyniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie |
|
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji: | Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 |
|
Liczba godzin przedmiotu: | 60 |
|
Cele kształcenia przedmiotu cyklu: | C1- Rozwijanie praktycznej znajomości języka angielskiego poprzez integrację receptywnych i produktywnych sprawności językowych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności mówienia, rozumienia ze słuchu i czytania autentycznych tekstów dotyczących aktualnych zagadnień wiedzy ogólnej. C2- Poszerzanie i utrwalanie słownictwa oraz struktur gramatycznych (od poziomu B1 do B2). C3- Kształtowanie umiejętności wyrażania opinii w języku angielskim poprzez udział w wielorakich sytuacjach komunikacyjnych, a także konfrontowanie swoich przekonań z innymi wyrażonymi w autentycznych materiałach audiowizualnych (laboratorium językowe). ‒ Zapoznanie studentów ze strategiami uczenia się i użycia języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem strategii uczenia się słownictwa, wymowy i gramatyki. |
|
Skrócony opis: |
- Słownictwo angielskie związane z wybranymi blokami tematycznymi. - Zagadnienia z gramatyki języka angielskiego - Czytanie autentycznych tekstów w języku angielskim oraz analizowanie i omawianie wybranych zagadnień tematycznych z podręcznika w oparciu o różnorodne sytuacje komunikacyjne w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Słuchanie i analizowanie autentycznych wypowiedzi w języku angielskim (w laboratorium językowym) oraz formowanie własnych opinii na ich podstawie w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Ćwiczenia gramatyczno-leksykalne rozwijające i sprawdzające umiejętność stosowania struktur językowych i zasad poprawnej gramatyki języka angielskiego. |
|
Pełny opis: |
- Słownictwo angielskie związane z następującymi i powiązanymi z nimi blokami tematycznymi: Opowieści. Ekologia. Ryzyko. Emocje. Muzyka. Sen. Ciało. Przestępczość. - Zagadnienia z gramatyki języka angielskiego: Struktura zdania prostego i złożonego. Podrzędność. Koordynacja. Forma ‘-ing’. Konstrukcje z bezokolicznikiem i imiesłowy. Zdania względne. Mowa zależna. Przyimki, Czasowniki frazowe. - Czytanie autentycznych tekstów w języku angielskim oraz analizowanie i omawianie wybranych zagadnień tematycznych z podręcznika w oparciu o różnorodne sytuacje komunikacyjne w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Słuchanie i analizowanie autentycznych wypowiedzi w języku angielskim (w laboratorium językowym) oraz formowanie własnych opinii na ich podstawie w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Ćwiczenia gramatyczno-leksykalne rozwijające i sprawdzające umiejętność stosowania struktur językowych i zasad poprawnej gramatyki języka angielskiego: parafraza, test luk, rozumienie tekstu pisanego, słowotwórstwo, test gramatyczny wielokrotnego wyboru, odnajdywanie i poprawianie błędów. |
|
Literatura: |
- Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Lambert, J. 2015. English File. Advanced. OUP ‒ Gairns. R. and Redman S. 2009. Oxford Word Skills Advanced. OUP ‒ Porter D. 2007. Check Your Vocabulary for Academic English. Bloosmbury ‒ McCarthy, M., O’Dell, F., 2015.English Vocabulary in Use. Upper- Intermediate. CUP |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CW
CW
CZ CW
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Kulka, Katarzyna Podsadna-Pietrzak, Agnieszka Wawrzyniak | |
Prowadzący grup: | Tomasz Kulka, Agnieszka Wawrzyniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie |
|
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji: | Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 |
|
Liczba godzin przedmiotu: | 60 |
|
Cele kształcenia przedmiotu cyklu: | C1- Rozwijanie praktycznej znajomości języka angielskiego poprzez integrację receptywnych i produktywnych sprawności językowych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności mówienia, rozumienia ze słuchu i czytania autentycznych tekstów dotyczących aktualnych zagadnień wiedzy ogólnej. C2- Poszerzanie i utrwalanie słownictwa oraz struktur gramatycznych (od poziomu B1 do B2). C3- Kształtowanie umiejętności wyrażania opinii w języku angielskim poprzez udział w wielorakich sytuacjach komunikacyjnych, a także konfrontowanie swoich przekonań z innymi wyrażonymi w autentycznych materiałach audiowizualnych (laboratorium językowe). ‒ Zapoznanie studentów ze strategiami uczenia się i użycia języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem strategii uczenia się słownictwa, wymowy i gramatyki. |
|
Skrócony opis: |
- Słownictwo angielskie związane z wybranymi blokami tematycznymi. - Zagadnienia z gramatyki języka angielskiego - Czytanie autentycznych tekstów w języku angielskim oraz analizowanie i omawianie wybranych zagadnień tematycznych z podręcznika w oparciu o różnorodne sytuacje komunikacyjne w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Słuchanie i analizowanie autentycznych wypowiedzi w języku angielskim (w laboratorium językowym) oraz formowanie własnych opinii na ich podstawie w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Ćwiczenia gramatyczno-leksykalne rozwijające i sprawdzające umiejętność stosowania struktur językowych i zasad poprawnej gramatyki języka angielskiego. |
|
Pełny opis: |
- Słownictwo angielskie związane z następującymi i powiązanymi z nimi blokami tematycznymi: Opowieści. Ekologia. Ryzyko. Emocje. Muzyka. Sen. Ciało. Przestępczość. - Zagadnienia z gramatyki języka angielskiego: Struktura zdania prostego i złożonego. Podrzędność. Koordynacja. Forma ‘-ing’. Konstrukcje z bezokolicznikiem i imiesłowy. Zdania względne. Mowa zależna. Przyimki, Czasowniki frazowe. - Czytanie autentycznych tekstów w języku angielskim oraz analizowanie i omawianie wybranych zagadnień tematycznych z podręcznika w oparciu o różnorodne sytuacje komunikacyjne w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Słuchanie i analizowanie autentycznych wypowiedzi w języku angielskim (w laboratorium językowym) oraz formowanie własnych opinii na ich podstawie w celu głębszej integracji umiejętności produktywnych i receptywnych. - Ćwiczenia gramatyczno-leksykalne rozwijające i sprawdzające umiejętność stosowania struktur językowych i zasad poprawnej gramatyki języka angielskiego: parafraza, test luk, rozumienie tekstu pisanego, słowotwórstwo, test gramatyczny wielokrotnego wyboru, odnajdywanie i poprawianie błędów. |
|
Literatura: |
- Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Lambert, J. 2015. English File. Advanced. OUP ‒ Gairns. R. and Redman S. 2009. Oxford Word Skills Advanced. OUP ‒ Porter D. 2007. Check Your Vocabulary for Academic English. Bloosmbury ‒ McCarthy, M., O’Dell, F., 2015.English Vocabulary in Use. Upper- Intermediate. CUP |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.