Marketing w turystyce - specjalizacja turystyka kulturowa Śródziemnomorza
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 03-MTW-22SMDL |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing w turystyce - specjalizacja turystyka kulturowa Śródziemnomorza |
Jednostka: | Instytut Filologii Klasycznej |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe dla 2 roku X-S1-FSROD |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Skrócony opis: |
Prowadzący: Konrad Dominas Pierwsza część materiału obejmie podstawowe zagadnienia z zakresu istoty marketingu usług turystycznych, m.in.: specyfiki marketingu usług, promocji i dystrybucji usług turystycznych oraz zarządzania informacją turystyczną. Część druga wykładu koncentrować się będzie na materiale obejmującym rolę nowych technologii w zakresie projektowania, tworzenia, dystrybucji i promocji produktów turystycznych. |
Literatura: |
1. A. Olesiuk, Marketing usług turystycznych, Warszawa 2007. 2. P. Kotler, Marketing, tłum. R. Bartold, M. Sicińska, M. Trojański, A. Zdziemborska, Poznań 2005, ss. 1-81. 3. A. Afuah, C.L. Tucci, Biznes internetowy. Strategie i modele, tłum. P. Kotwica, W. Biliński, Kraków 2003, ss. 17-199. 4. A. Grzegorczyk, Reklama, Warszawa 2010. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.