MSc Project
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 01-EPA-MSCPROJ-22 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | MSc Project |
Jednostka: | Wydział Biologii |
Grupy: |
097. Master Programme in Environmental Protection, rok 2, semestr 4 Moodle - przedmioty Szkoły Nauk Przyrodniczych |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
10.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 50 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Paweł Bogawski, Sławomir Cerbin, Maciej Gąbka, Łukasz Grewling, Tomasz Joniak, Łukasz Kaczmarek, Piotr Klimaszyk, Mariusz Lamentowicz, Marlena Lembicz, Przemysław Osiewicz, Mariusz Pełechaty, Mirosława Siatecka, Krzysztof Zawierucha | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 50 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Paweł Bogawski, Renata Dondajewska-Pielka, Łukasz Grewling, Piotr Klimaszyk, Anna Kozak, Wojciech Magowski, Mariusz Pełechaty, Aneta Piechalak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 50 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Michał Rybak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z notą
Ćwiczenia - Zaliczenie z notą |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.