Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

projektowanie kultury (IKE Gniezno)

Informacje o programie studiów

Kod: S1-PK
Nazwa: projektowanie kultury (IKE Gniezno)
Tryb studiów: stacjonarne
Rodzaj studiów: studia pierwszego stopnia
Czas trwania: 6 semestrów
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane w ramach wszystkich toków nauczania programu (w przypadku tego programu zdefiniowano tylko jeden możliwy tok nauczania). Kierunki: projektowanie kultury
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane tylko w ramach niektórych toków nauczania programu (związane z konkretnymi etapami). Kierunki do
wyboru:
(brak)
Jednostki organizacyjne oferujące ten program studiów Jednostki: Instytut Kultury Europejskiej (od 1961/1962) [ inne programy w tej jednostce ]

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Główny tok nauczania

Pozostałe toki nauczania

Dodatkowe informacje

Warunki przyjęcia:

Szczegółowe zasady przyjęć na dany kierunek studiów określa Uchwała Senatu Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w sprawie warunków i trybów rekrutacji na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

Możliwe do uzyskania certyfikaty:
  • Licencjat na kierunku projektowanie kultury
Uprawnienia zawodowe:

Absolwent studiów I stopnia na kierunku projektowanie kultury posiada praktyczną wiedzę w zakresie kreowania oraz realizowania inicjatyw i zadań wymagających kompetencji kulturowych, zarówno w kontekście lokalnym, jak i globalnym. Program studiów łączy wiedzę humanistyczną z praktycznym doświadczeniem. Absolwenci projektowania kultury odbywali praktyki zawodowe w kluczowych instytucjach kulturalnych regionu i kraju, co umożliwiło im zdobycie cennego doświadczenia. Znajomość języków obcych oraz wiedza na temat pozyskiwania projektów unijnych, połączone z praktycznym doświadczeniem i umiejętnościami nabytymi podczas praktyk, czynią absolwenta osobą dynamiczną, kreatywną i kompetentną. Pogłębiona refleksja humanistyczna dodatkowo wzbogaca profil absolwenta, umożliwiając mu skuteczne działanie w różnorodnych środowiskach kulturowych. Ponadto absolwent posiada umiejętności z zakresu promocji kultury, takie jak planowanie i realizacja kampanii promocyjnych, wykorzystanie mediów społecznościowych, kreowanie treści promocyjnych, organizacja wydarzeń, pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz badanie i analiza rynku kulturalnego. Dzięki temu pracodawcy zyskują pracownika, który jest w stanie efektywnie realizować ambitne projekty i inicjatywy kulturalne oraz skutecznie je promować, przyczyniając się do ich sukcesu.

Dalsze studia:

studia drugiego stopnia, studia podyplomowe

ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
tel: +48 61 829 4000
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-4 (2024-09-03)