adiunkt dr hab. w jednostce Zakład Socjotechniki i Marketingu Politycznego
|
dr hab.
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2018/SZ - Niestandardowe narzędzia promocji (teasery, marketing szeptany, partyzancki) 14-P-PRE-NSNP
2019/2020 - Kampanie reklamowe 14-DPN1RKMR11
2019/2020 - Kampanie reklamowe 14-DPN2RKMR11
2019/2020 - Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie 14-DPN2BZKW11
2019/SZ - Kampanie reklamowe 14-DPS1RKMR11
2019/SZ - Kampanie reklamowe 14-DPS2RKMR11
2019/SZ - Kampanie reklamowe 14-PPS2RKMR11
2020/2021 - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPN2OPR3M
2021/SL - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPS2OPR3M
2021/2022 - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPN2OPR3M
2022/SL - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPS2OPR3M
2022/2023 - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPN2OPR3M
2022/SZ - Niestandardowe narzędzia promocji 14-P-KPR-NNPR
2023/SL - Pomiar efektywności działań komunikacyjnych 14-P-KPR-PEDK
2023/SL - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPS2OPR3M
2023/2024 - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPN2OPR3M
2024/SL - Praktyka zawodowa - 3 mies. 14-DPS2OPR3M
Prowadzone przedmioty
2018/SL - Analizy i badania w komunikacji marketingowej 14-DPS2BANB11:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018/SZ - Niestandardowe narzędzia promocji (teasery, marketing szeptany, partyzancki) 14-P-PRE-NSNP:
Wykład (grupa 1)
2019/SL - Analizy i badania w komunikacji marketingowej 14-DPS2BANB11:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019/SL - Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie 14-DPS2BZKW11:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020/SL - Zarządzanie marką. Projektowanie strategii reklamowych marki 14-P-RPR-ZMPS:
Wykład (grupa 1)
2024/SL - Analizy i badania w komunikacji marketingowej 14-S2DKzk02-P13492:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024/SL - Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie 14-S2DKzk02-P13494:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)